Gå til innhold

er det farlig og hoste opp blod???

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Når lungene blir veldig irritert, som ved volsom hoste, kan små blodkar i alveolene (små rom i lungene) briste. Det er ikke nødvendigvis veldig farlig (så lenge du får puste greit imellom hostekulene), men blodet som da evt siver ut vil irritere mer, og sørge for verre hoste -altså en ugunstig sirkel...

Jeg ville tatt en tlf til fastlegen din i dag, for å få en hastetime. Om du har fått en lungebet. f.eks så er det greit å få startet behandling raskt, så du slipper å bli enda verre.

God bedring :)

• 5 år senere...
På 23.1.2012 den 14.38, Anonym bruker skrev:

Når lungene blir veldig irritert, som ved volsom hoste, kan små blodkar i alveolene (små rom i lungene) briste. Det er ikke nødvendigvis veldig farlig (så lenge du får puste greit imellom hostekulene), men blodet som da evt siver ut vil irritere mer, og sørge for verre hoste -altså en ugunstig sirkel...

Jeg ville tatt en tlf til fastlegen din i dag, for å få en hastetime. Om du har fått en lungebet. f.eks så er det greit å få startet behandling raskt, så du slipper å bli enda verre.

God bedring :)

Har selv hostet blod i hele dag og, nå hosta jeg hardt en gang så stoppa det å gjøre vondt i halsen?

Endret av nils4321

Annonse

1 time siden, nils4321 skrev:

Har selv hostet blod i hele dag og, nå hosta jeg hardt en gang så stoppa det å gjøre vondt i halsen?

Jøss, er ikke du død ennå?

Hoster du blod så er nok legen og ikke et fjaseforum stedet å være.

Endret av sug lut
1 time siden, nils4321 skrev:

Håper for guds skyld at hi er ferdig med hoste nå, 5 år etter at tråden var aktiv

Anonymkode: b4929...a8f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...