Maimamma`n Skrevet 23. januar 2012 #1 Skrevet 23. januar 2012 I svangerskapsbøkene står det at det er vanleg å ta lett til tårene... I går starta og avslutta dagen med grining og trøyst frå mannen. Føler meg så utruleg sårbar! Ventar barn nr 3, og bekymrar meg for om eg klarer å gjennomføre viktige prosjekt på jobben, og fordi den korte lunta mi gjer at eg skjenner meir på gutane mine enn eg vil... Er sjukmeld to dagar i veka, men må gjere litt førebuing heime dei dagane også. Det følest pysete å vurdere 100 prosent sjukmelding allereie no, men all bekymringa tærer på. Fleire som har det slik og kan gje eit godt råd?
krølle... Skrevet 23. januar 2012 #2 Skrevet 23. januar 2012 Skriver under på den emosjonelle biten... Er i uke 20 og helt inkontinent for tårer. Fine ord, triste ord, slemme ord... Alt får meg til å sippe. Og jeg skifter fort fra dyp fortvilelse til fullstendig lykke. Håper det bedrer seg etter hvert, for jeg kan ikke huske at det var slik med forrigemann... Har dog ingen egentlige gode råd annet enn at du får ta godt vare på deg selv. Kanskje trenger du full sykemelding en uke eller to. Spørst om du ikke kommer til å kjede deg hvis du skal være borte fra jobb helt til etter permisjon. Lytt til dine egne behov! Ønsker deg masse lykke til!
Maimamma`n Skrevet 23. januar 2012 Forfatter #3 Skrevet 23. januar 2012 TAKK! Godt å høyre at fleire slit med det same, sjølv om eg såklart ikkje unner deg å ha det slik. Vi får ta vare på oss sjølve, og ta ein dag i gongen, som du seier. Alt godt til deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå