Gå til innhold

Tanker på morgenkvisten:Mye info, er det bra??

Anbefalte innlegg

vi vet at svangerskap er en veldig individuell greie, og jeg tenker at vi leser hvordan ting skal være, vi finner svangerskapkalendere der det står at i uke 13 skal det være sånn og sånn , i uke 14 sånn og sånn, men så finner vi ut at hos meg er det ikke sånn......så blir jeg bekymra, men så får jeg vite at det er natulig og det som kommer en uke hos noen kommer en annen hos meg, viss det da i det hele skjer meg. Jeg tror vi må være kritiske til alt vi leser så vi ikke bli unødig bekymra.....Men jeg må si jeg har hatt mye nytte av og dele erfaringer her inne da, for her søker jeg etter de med samme erfaringer uansett uke:)Noen som har tenkt samme tanke? Ha en god dag alle sammen

Fortsetter under...

Hei. Det å lese mye her inne kan være litt både og. Kan bli skremt av andres historier både om aborter/blødninger og etterhvert fødsler. Samtidig synes jeg at folk er veldig flinke til å støtte hverandre og det er jo bra!

Hei. Det å lese mye her inne kan være litt både og. Kan bli skremt av andres historier både om aborter/blødninger og etterhvert fødsler. Samtidig synes jeg at folk er veldig flinke til å støtte hverandre og det er jo bra!

ja jeg liker godt dette forumet:) hatt mye hjelpp her jeg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...