Mininni Skrevet 23. januar 2012 #1 Skrevet 23. januar 2012 Da jeg skulle stå oåp i dag begynte jeg å lekke fostervann. Det var akkurat slik jeg gjorde forrige gang, så jeg kjente igjen følelsen. Ha også nå kommet litt blodslim mv, og jeg har snakket med føden. Dersom det ikke setter i gang med rier ila. dagen, skal jeg inn til kontroll kl 15.30, så får vi ta det derfra. Dette blir spennende..... :-)
Mininni Skrevet 23. januar 2012 Forfatter #4 Skrevet 23. januar 2012 Tusen takk! Har lekket litt mer samt mer slim, så da må vi vel gå ut i fra at vi er i gang i løpet av en viss tid :-) Lettelse at det begynner såpass forsiktig, da føler jeg at jeg henger med pogmfår en rolig start!
Gjest Hippoღ Skrevet 23. januar 2012 #5 Skrevet 23. januar 2012 Lykke til Hvordan vet man når man lekker fostervann og når det er tynn utflod?
Nisseungen08+lillebror12 Skrevet 23. januar 2012 #7 Skrevet 23. januar 2012 Kjempemasse lykke til! Skulle ønske det var meg og! (termin i dag)
Underveis --> Skrevet 23. januar 2012 #8 Skrevet 23. januar 2012 Lykke til Hvordan vet man når man lekker fostervann og når det er tynn utflod? Det er det ikke alltid man vet. Spruter det ut, så er det jo fostervann, men ellers må det testes på sykehuset.
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2012 #9 Skrevet 23. januar 2012 Du kan kjenne det på lukta. Fostervann lukter akkurat som sæd...
Mininni Skrevet 23. januar 2012 Forfatter #10 Skrevet 23. januar 2012 Tl deg som lurte på dette med lekkasjen: Det er litt vanskelig å forklare, men hos meg ligner det mer på følelsen av urinlekkasje enn tynn utflod. Det kommer i små "dæsjer" som er ganske merkbare, tenk deg et par spiseskjeer om gangen omtrent. Og så har det lys rosa farge hos meg, så det synes i truseinnlegg/bind. Forskjellen ifht urinnlekkasjefølelsen er også at det ikke helt sitter på samme sted, samt at urinlekkasje ofte kommer når man hoster, nyser, ler osv - mens fostervannslekkasjen jeg har hatt både nå og forrige gang kommer helt uten at jeg gjør noe spesielt. Nå drar vi snart til sykehuset, håper i alle fall at jeg ikke bare blir sendt hjem igjen.. Da jeg snakket med dem i sted sa de at fødsel normalt setter i gang av seg selv innen 24 timer etter lekkasje har startet, og særlig når man er annen gangs som meg, og dvs innen i morgen kl 0600... Men det har ikke vært noe særlig antydning til rier eller mer kynnere så langt, så vi får se hva de ender med å anbefale...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå