LuksusLiv Skrevet 23. januar 2012 #2 Skrevet 23. januar 2012 Jeg gjør, blir fort hekta ja. Spiller på Ipad og Iphone.
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2012 #3 Skrevet 23. januar 2012 Var litt moro i starten, til jeg fant ut at det er mer eller mindre hipp som happ hvilke ord som blir godkjent..Når DEMM går gjennom,- men ikke hårkur.....Da er det noe galt..TITS går gjennom, men ikke solbolle.....Har plenty av eksempler på ord jeg ikke har funnet i ordboka (altså en ORDENTLIG ordbok) som har blitt godkjent..Og samme andre veien,- ord som står i Norsk ORdbok,- som IKKE blir godkjent av WF.....Alt av dobbeltord f.eks,- blir nektet godkjent....Også skal jeg ikke en gang begynne med forkontelser som blir godkjent,- evt IKKE godkjent... For meg forsvant moroa når man sitter og prøver ut bokstavsammensetninger mer enn og prøve og finne ord. Så nå spiller jeg og mannen mot hverandre en og annen gang for å få tiden til og gå,- og har det morro med orda vi faktisk FåR gjennom og ord som IKKE går....Men og spille mot "seriøse" spillere gidder jeg ikke mer..For her går alt på flaks/uflaks,- ikke kunnskap om norske ord... Mulig jeg er for seriøs her altså, men siden jeg irriterte meg såpass, så gadde jeg ikke fortsette spillinga med venner og ukjente... )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå