Sivza Skrevet 23. januar 2012 #1 Skrevet 23. januar 2012 Er 2 dagar på overtid i dag (fystegangs). Fleire i same situasjon i Bergen? Litt nyskjerrig på om det er mange som har termin i desse dagar, eller om det vert einsomt på KK..
snuten Skrevet 23. januar 2012 #2 Skrevet 23. januar 2012 Jeg har termin 25. jaunar, så håper jeg snart skal en tur på Haukeland hvertfall :-)
Aug07+Mai10+Feb12 Skrevet 23. januar 2012 #3 Skrevet 23. januar 2012 Har også termin 25.jan.. så jeg venter også i spenning på om noe skjer snart =)
mammatiltresmå Skrevet 24. januar 2012 #4 Skrevet 24. januar 2012 Jeg hadde termin 19 så er 5 dager over i dag. Var på KK i går pga. høy puls hos babyen, og der var det vist kaos. Tv stuen var blitt tatt i bruk som pasient rom. Så alene blir du nok ikke nei!
Sivza Skrevet 25. januar 2012 Forfatter #5 Skrevet 25. januar 2012 Jeg hadde termin 19 så er 5 dager over i dag. Var på KK i går pga. høy puls hos babyen, og der var det vist kaos. Tv stuen var blitt tatt i bruk som pasient rom. Så alene blir du nok ikke nei! Er fremdeles på overtid eg òg.. Høyres travelt ut der då, når dei må ta i bruk andre rom! Tenkte liksom at dei fleste får barn på sommaren, så det ikkje var så fullt der.. Går det bra med babyen eller må du settast i gang?
Venter Bølle nr.2:) Skrevet 25. januar 2012 #6 Skrevet 25. januar 2012 Jeg har termin 1.feb, så håper på tur til KK i løpet av de neste par ukene:) Er andregangsfødende, og håper få føde på Storken denne gangen (føden sist). Lykke til til dere alle når ting måtte skje
CKSN Skrevet 25. januar 2012 #7 Skrevet 25. januar 2012 Har termin 1.februar, så det er akkurat en uke til i dag:-) Og heldigvis ingen tegn som tilsier at hun kommer på bursdagen min! (i dag)
Minilille Skrevet 25. januar 2012 #8 Skrevet 25. januar 2012 Termin 2 februar, og satser på januarbaby... (håpe). Svigerfar kalte det "sen påske" så tror nå ganske mange får på denne tiden Endel prøver vel også å planlegge baby på nyår fremfor sent året før.. I forhold til fulle rom har jeg inntrykk av at føden blir fortere full enn storken -så sniker meg inn der jeg også er planen (ps gratulerer med dagen cksn!)
snuten Skrevet 26. januar 2012 #9 Skrevet 26. januar 2012 Huff, hadde håpet det skulle være litt rolig der jeg nå... Sist gang jeg fødte var i juli 2008, og da var det hvertfall kaos. Ble kastet ut av fødestuen i samme sekund som jordmoren var ferdig med å lappe meg sammen... Får bare håpe at alt går raskt å bra, sånn at jeg kan reise fort hjem. Hadde termin i går og er hvertfall veldig klar for at noe skal skje nå!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå