Gå til innhold

Huff, liker ikke dette :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta vår på snart 9 mnd har fått en flaske når jeg legger meg pga en lang historie om vansker med mat, lite matinntak og varierende vekt. Og denne flaska har vært god å ha, som en trygghet for at hun får i seg væske og næring.

Men, nå har hun i to netter tatt veldig lite, og nå i kveld ville hun ikke ha i det heletatt :(

Hun har spist greit på dagen i en periode nå, men maten er et sårt punkt, så jeg kunne virkelig ønske jeg kunne fortsette med denne flaska en stund til. Også fordi hun er så dårlig til å drikke, og får i seg lite væske på dagen.

Er slaget tapt om denne flaska?:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville fortsatt å gi henne flaska.

Innimellom vil ikke min lille ha flaske da hun legger seg. Jeg ser det i sammenheng med at tennene er på vei....

Skrevet

Jeg har og alltid gitt flaske på samme grunnlag som deg, Honningmelon, når jeg har lagt meg. Men den siste uka har jeg bare kuttet det ut, pga hun blir sur når jeg "våkner" henne for å gi den, og hun drikker bare ett par slurker så vil hun ikke ha mere. Så nå sover hun fra 18.30 ca til ca. 03.00-04.00 før hun våkner og får ei flaske da. Hun spiser greit på dagen nå med fast føde så tenker at det må jo være derfor.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...