Anonym bruker Skrevet 23. januar 2012 #26 Skrevet 23. januar 2012 Jeg ser på folk som drar til "Syden" (forresten, det er INGENTING som heter det, men et norsk begrep som er skapt av "syden"turistene) hvert år, som kunnskapsløse.
lille sprelle Skrevet 23. januar 2012 #27 Skrevet 23. januar 2012 hehe - skikkelig interessant å se på perspektivet ditt... Et enten- eller er vel ikke tifelle for de fleste. Jeg tipper at du ikke "tør" å ha ferie i Norge fordi du er for pysete.
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2012 #28 Skrevet 23. januar 2012 Hva er det med dere og syden, skulle nesten tro at det er det eneste stede dere har hørt om utenom skandinavia! Og jo da, har feriert mye i Norge. Jeg har gått besseggen, vært på toppen av både galopiggen og glitretind,gått på isbre, vært i lofoten og finnmarksvidda,vært i dyreparken og i bergen! Har kjørt fra Oslo til Alta. Men, drar heller på elefantsafari i Thailand,sykler på Rhodos, ser på templer i Cambodia,står på ski i alpene eller er i regnskogen i sør amerika. Hvorfor? Fordi hele verden er en stor lekeplass. Man lærer utrolig mye mer ved å reise enn å sitte hjemme i kjedelige Norge... Man treffer andre mennesker,fra andre kulturer og skjønner at det fins andre måter å leve på som er like gode som her i Norge. Norge og nordmenn er så fulle av janteloven og vi tror vi er best på alt, da er det befriennes og komme til andre deler av verden hvor folk smiler og hilser på deg på gata.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå