MammaHåp1 Skrevet 22. januar 2012 #1 Skrevet 22. januar 2012 Hei, har 3 egg på frys, regner med jeg ikke er gravid siden jeg beg. å blø i dag. Når kan jeg ta neste insett? Er det for tidlig neste eggløsning, 14-16 dager? Jeg kan vel bare drømme....
Gullungen <3 Skrevet 22. januar 2012 #2 Skrevet 22. januar 2012 Svarer deg her også jeg Vårt første ferskforsøk var negativt. Kunne få begynne igjen på piller når blødningen kom, men den kom så fort at resepten på medisinene ikke kom frem i tide. Måtte derfor vente til neste syklus. På dette tidspungt var det kortere ventetid på riksen på fryseforsøk enn fersk. Masse lykke til uansett
MammaHåp1 Skrevet 22. januar 2012 Forfatter #3 Skrevet 22. januar 2012 Takk for svar:) må vi bruke pillere? Hvilke da? Visst det er slik at man må ta de med en gang man får mensen burde vi fått resept på forhånd. Da må jeg nok vente til neste mens, hvor lenge skal vi gå på pillen? Takk takk
snuppo Skrevet 23. januar 2012 #4 Skrevet 23. januar 2012 ta å ringe å høre om du kan få begynne nå når du får eggløsning, om du skal ha frys i naturlig syklus går jo det bra vertfall
MammaHåp1 Skrevet 24. januar 2012 Forfatter #5 Skrevet 24. januar 2012 Måtte vente til uke 10, siden jeg fikk mensen på søndag. Så får jeg bare smør meg med litt tålmodighet:) takk for svar:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå