Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor skal dere hen såfall?

Er på jakt etter tips til ferie i sommer med lillejenta som da er 1,5 år gammel.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal ikke på noen ferie i år da jeg skal begynne i ny jobb.

Men jeg kan anbefale

http://www.ving.no/hellas/rhodos-ostkyst/sunwing-resort-spa-kallithea?TravelFinderQuery=0%3ad201202060%3ad201204220%3a0%3a0%3af0%3a0%3a1_c2_42%3a42%3af0%3a0%3a

Her hadde de vogn, barnesikre rom, barnestol ++++ La blandt annet merke til at det ikke var skarpe hjørner i vegger ol. Komfyren var så barnesikker at vi ikke forsto det så vi måtte kontakte servicepersonell da vi trudde den var defekt.. :P

Veldig kjekt hotell mange aktiviteter for barna. Men nå er sikkert alle hotell med bamsefigurer ( Lollo og Bernie eller Bamse ol. ) sikkert perfekt for oss som reiser med små =)

Skrevet

Vet ikke helt, men jeg har lyst å dra til London en uke, men det er jo ikke så barnevennlig for så små barn. Men vi har familie der med småbarn, så da blir det jo litt annerledes.

Ellers så tror jeg det blir en tur til Danmark (Skagellerup klit eller noe på østkysten, kanskje områder rundt legoland)

Eller så blir det Sverige, men da vet jeg ikke hvor vi ender opp.. :)

Skrevet

Vi skal til St.Tropez i sør-Frankrike i to uker i sommer. Har leilighet der :)

Skrevet

Vi skal, som de siste 10 år, til Kypros :-) Snuppa her var 5 uker i fjor da vi reiste dit - det gikk strålende :-) Storebror har vært der hver sommer siden han var 1 år. Vi bor i leiligheter på Althea Beach, Star Tour.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...