Gå til innhold

Tidelig UL?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er "alle" på tidelig UL? føler nesten at jeg blir sett rart på når jeg sier jeg ikke har vært å sjekka. 12 uker i morgen og har egentlig ikke tenkt å gå før den ordinære i uke 18, selv om det føles veeldig lenge til....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, tror ikke alle er på tidlig ul. men er veldig vanlig at folk som har mista før får mere oppfølging nå. og så er det de som er veldig bekymret og de som er veldig nysgjerrig! men du må bare føle selv hvordan du vil gjøre det! ingen ting er feil! :) jeg mista i uke 19 sist og skal på ul i uke 12 denne gang for å se at alt er bra med den lille i magen! <3 Lykke til, og gjør som du synes er best selv!

Skrevet

Hei Heidi <3 KAn eg spørra om dei fann ut årsaken til at du mista? Levde barnet til veke 19 eller gav det opp før? Eg har mista før i veke 9,5 og får no tett oppfølging emd hyppige ultralyder. Gynekologen min seier det er 98 prosent sjanse for at det går bra no, er 9 veker no. Det hadde vore så deilig å senka skuldrene litt etter veke 12. Vasnkeelg dette.

Mases lykke til med din ultralyd i veke 12!

Skrevet

Skjønner at man vil vite, vil jo også det. Men ordinær UL er vel satt når den er satt for en grunn ? Men fins det noen statestikk for MA ? For SA skjer vel heller før uke 12 enn etter? Har aldri opplevd noen av delene så kanskje derfor. Men kjenner jeg er mer nervøs denne gangen enn første, selv om det gikk bra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...