Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så frustrert nå, tårene triller og jeg er så skuffet:( jeg har beg å blø....ikke så masse, men uansett....har jeg fått mensen??? Er det noen som har blødd og likevel er gravid? Jeg er så skuffet, har ikke ord......:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for svar:) ser at dette er de som har blødninger etter positiv test, og er fra uke 12. Jeg blør 4 dager før test:( mest sannsynlig er det nok mensen,...

Skrevet

hoffda, dra til legen å få tatt blodprøve å målt hcg din

Skrevet

Jeg blødde i uke 5. Først litt rosa på papiret og så friskt blod. Varte ikke lenge. Lille gullet blir ett år til uka, så alt håp trenger ikke være ute :) Vent til dagen du skal teste og ta det som det kommer derfra.

Skrevet

Jeg har en cb jeg skal teste ut torsdag:)

Er godt å støttende å lese at det går an d gpr bra selv om man blødninger. Hvor mange timer blødde du eller ganger? Jeg har blødd smått i hele dag , men så lite at jeg kun hadde trengt et truseinnlegg. Jeg har skiftet flere i dag for å få bedre oversikt over blødningene. Det har vært noen små dråper blod per innlegg, gruer meg til i natt/ morgentidlig, er vel da den skikkelige menstruasjonen kommer:/

Når bruker man å få festeblødning da? Jeg tviler på at det er det.......herlighet hvor trist:( glad jeg har dere å dele tankene mine med,takk!

Skrevet

Huffa, MammaHåp1, jeg kjenner meg dessverre igjen fra forrige forøk, jeg begynte så smått å blø et par dager før, også gikk det en dag eller to før det tok skikkelig av. Var -helt- knust, selvfølgelig! :(

Håper det går bedre med deg da, har jo lest om blødninger og graviditet, men har ikke fått med meg detaljene... :(

Skrevet

Hei , jeg har nok fått mensen ja:/ vart veldig lei meg, begynner å gå bedre nå. Har fått ny dato for fryseforsøk, uke 10......så da er det bare å prøve så godt en kan å leve mest mulig normalt, selv on det er vanskelig:( er det ditt andre forsøk? Håper at det går bra med deg. Masse lykke til. Klem

Skrevet

Hei , jeg har nok fått mensen ja:/ vart veldig lei meg, begynner å gå bedre nå. Har fått ny dato for fryseforsøk, uke 10......så da er det bare å prøve så godt en kan å leve mest mulig normalt, selv on det er vanskelig:( er det ditt andre forsøk? Håper at det går bra med deg. Masse lykke til. Klem

Det er fint å få neste forsøk å fokusere på når man blir så skuffa, det hjalp i alle fall meg! Og jeg skjønner at du til og med har egg på frys, så det er jo bra, slipper samme hormonkjøret!

Dette er mitt andre forsøk ja, på forrige fikk jeg ingen på frys, og var gal av hormoner, så jeg tok det veldig tungt. Men jeg var heldig og ble satt opp på oppstart kort regime bare en syklus etter! :)

Dette var ditt første forsøk?

Skrevet

Ja er heldig som fikk 3 egg på frys så jeg sparer mye arbeid der. Men tungt likevel.....når alle i rundt meg får barn uten om meg år etter år, også blir det den smellen når jeg ikke greier å få det til selv om jeg får hjelp:/ men som du skrev så er det godt å få en ny dato å fokusere på:) fikk du egg til frys på ivf 2? Går det bra med deg?

Skrevet

Ja er heldig som fikk 3 egg på frys så jeg sparer mye arbeid der. Men tungt likevel.....når alle i rundt meg får barn uten om meg år etter år, også blir det den smellen når jeg ikke greier å få det til selv om jeg får hjelp:/ men som du skrev så er det godt å få en ny dato å fokusere på :) fikk du egg til frys på ivf 2? Går det bra med deg?

3 egg på fys ja, da er det jo veldig godt håp for dette forsøket enda, kan jo få hele 3 innsett til! :)

Med meg går det bra, er jo bare på rugedag 2, så kan ikke helt begynne å stresse med teste/ikke teste riktig enda. Jeg er svak for de testene skjønner du! :P

Og på andre forsøk nå fikk jeg ikke bare satt inn et toppers 8-delt egg, men hele 8 egg på frys, så jeg har absolutt håp om at det ikke trenger å bli flere hormonbehandlinger på meg! Det gir jo også litt mer ro i sjela! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...