Gå til innhold

Da har vannet gått

Anbefalte innlegg

Skrevet

er i uke 38+5 i dag har termin 3 februar men i går natt merket jeg at jeg var ofte våt nedentil, hadde masse utvannet utflod i går og i natt har det kjent ut som det har rent hver gang jeg er på do. ringte føden i dag tidelig og fikk beskjed om og komme inn, joprdmor syns det så ut som utflod men jeg fikk undersøkelse av en lege tilfelle det var vann. (12 dager igjen til termin og førstegangs så de pleier jo gå over) legen kom og når jeg la meg på benken rant det mer og mer, og test strimlen viste sterk fostervann. så da er jeg hjemme og har sovet litt blir satt i gang i morgen kveld eller tirsdags morgen om det ikke kommer rier av seg selv.

Spennende, ville dele det med dere. :)

Litt deilig og vite at det skjer nå men er skummelt og sitte og vente på smertene hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi, spennende!:) Håper det ikke drøyer for lenge for deg.

Med min første startet fødselen med vannavgang 12 dager før termin. Riene kom etter kort tid, dog var de ikke så sterke,men 10 timer senere var han ute:)

Masse lykke til med det forestående, fokuser på pusten og tenk at nå har du snart babyen din i armene:)

Skrevet

er i uke 38+5 i dag har termin 3 februar men i går natt merket jeg at jeg var ofte våt nedentil, hadde masse utvannet utflod i går og i natt har det kjent ut som det har rent hver gang jeg er på do. ringte føden i dag tidelig og fikk beskjed om og komme inn, joprdmor syns det så ut som utflod men jeg fikk undersøkelse av en lege tilfelle det var vann. (12 dager igjen til termin og førstegangs så de pleier jo gå over) legen kom og når jeg la meg på benken rant det mer og mer, og test strimlen viste sterk fostervann. så da er jeg hjemme og har sovet litt blir satt i gang i morgen kveld eller tirsdags morgen om det ikke kommer rier av seg selv.

Spennende, ville dele det med dere. :)

Litt deilig og vite at det skjer nå men er skummelt og sitte og vente på smertene hehe

ønsker deg velkommen i gjengen! Eller meg velkommen i din gjeng, siden ditt vann gikk føst :P

Er 38 + 3, termin 5. Februar. Så det er flere februarbabyer som gjerne vil komme i januar i stedet :P

Vannet gikk her i natt, slimproppen gikk i 28 timer før vannet gikk.

Men riene lar vente på seg, blir ikke satt i gang før evnt onsdags morgen med mindre riene komme av seg selv =) Og, ja jeg skjønner deg på det med bare å vente på at riene skal sette i gang, og hvor vondt det evnt kommer til å bli.

ønsker deg LYKKE LYKKE TIL!

Skrevet

Å,lykke tiil begge vannavgangere. Kjenner jeg blir litt misunnelig når vi egentlig har termin så likt (har 2). Men unner alle på vår str å bli ferdig nå! :)

Skrevet

Takk jenter,

Så gøy og se vi er fler som skal bli igangsatt om noe ikke skjer :) foreløpig ingen rier her i hvertfall.

Lykke til til deg også :)

Skrevet

good luck:) Da vet jeg om tre stk som med en viss sannsynlighet skal føde i morra:)

Skrevet

Å sÅ spennende :D I envi U as :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...