Gå til innhold

Når du mister en kollega...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk nettopp vite at eg kollega har dødd i helgen. Personen var ikke 20 år engang. Kan vel si jeg er i en sjokktilstand. Vi var ikke sammen på fritiden men hadde god tone på jobben og hadde samme faste vakter sammen. Det føles så uvirkelig. Vet ikke hvordan jeg kommer til å reagere når jeg kommer på jobb igjen..om jeg vil bryte ut i gråt o.l. Har aldri vert borti lignende før. Vet ikke helt hva jeg vil med dette innlegget..måtte bare få det ut..

Skrevet

Fikk nettopp vite at eg kollega har dødd i helgen. Personen var ikke 20 år engang. Kan vel si jeg er i en sjokktilstand. Vi var ikke sammen på fritiden men hadde god tone på jobben og hadde samme faste vakter sammen. Det føles så uvirkelig. Vet ikke hvordan jeg kommer til å reagere når jeg kommer på jobb igjen..om jeg vil bryte ut i gråt o.l. Har aldri vert borti lignende før. Vet ikke helt hva jeg vil med dette innlegget..måtte bare få det ut..

Uff saa trist! all medfølelse til deg og de andre som kjente denne personen! Kondolerer! bruk tiden, og sørg... det er jo rart med det, at du kanskje føler du ikke har rett til aa vaere saa lei deg for dette, siden du ikke var sammen med personen paa fritiden.... men du har helt rett til aa vaere lei deg, og til aa sørge!

stor klem!

Skrevet

I våkne timer er vi mer sammen med våre kollegaer i løpet av uka enn familien. Det er jo ikke rart du er i sjokk og lei deg! Jeg opplevde at en kollega av meg svevde mellom liv og død i noen dager. Vi var mange som gråt, og som ikke klarte jobbe ordentlig de dagene. Du er nok ikke den eneste som tenker og har det sånn i dag! Og uansett, at en ung jente dør er jo veldig tragisk selv for meg å høre om..

• 9 måneder senere...
Skrevet

Dersom du enda er aktiv på forumet. Jobber du på rema?

Skrevet

Huff så trist :-( Føler me deg. Opplevde det samme jeg også for noen få år siden. Han ble bare 25 år og hadde en liten sønn.. Døde i bilulykke på vei til jobb.. Ble stille og trist stemning på jobb de dagene etter..

Skrevet

Dersom du enda er aktiv på forumet. Jobber du på rema?

Er du fra Bergen? Sartor senter?

Skrevet

Har opplevd noe av det samme. En ganske ung kollega døde brått og det var jeg som tok telefonen da beskjeden kom. Jeg fikk sjokk, og ble fryktelig lei meg. Det var rart å gå på jobb de neste dagene, samtidig som det var godt å være sammen med de andre kollegaene. Vi gråt og tente lys for denne kollegaen vår, og gikk i begravelsen sammen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...