mam&mam Skrevet 22. januar 2012 #1 Skrevet 22. januar 2012 får vi treffe prinsessa vår, er spent på hvordan hun ser ut, om hun er frisk og hvordan vi takler det hele Det er igrunn ganske så overveldende. Det har gått så fort, men når man setter seg ned for å tenke, har det skjedd så utrolig mye på disse 9 siste månedene. Jeg er overlykkelig over å få oppleve dette mirakelet sammen med min kjære. Og jeg håper vesla er frisk og rask og at fødselen går bra, nesten slik at jeg gruer meg mer en hun som skal føde. ønsker alle som holder på med IVF og inseminasjon o.l masse lykke til. Sender rugestøv og fødestøv og lykkestøv til dere alle <3 10 dager igjen til termin her, uke 39 i morgen. Ha en fin kveld.
Håpefull38 Skrevet 23. januar 2012 #2 Skrevet 23. januar 2012 (endret) Lykke til på fødselen Det blir nok koselig å få resultatet i hendene snart! Er selv halvveis allerede, og synes det har gått ganske fort selv om jeg har vært ekstremt dårlig til tider. Gleder meg veldig til å få hilse på gutten og jenta mi Endret 23. januar 2012 av Håpefull38
mam&mam Skrevet 25. januar 2012 Forfatter #3 Skrevet 25. januar 2012 Åh, sÅ koselig, tvillinger altsÅ? Double the joy NÅr har du termin da?? Vi gleder oss utrolig mye, nÅ er det bare 8 dager til termin, ingen tegn til noe fødsel enda, spenningen er til Å ta Å føle pÅ, for min del mest egentlig Masse lykke til, hÅper du slipper Å være noe mer dÅrlig framover, her i huset var frøkna dÅrlig i 5 mnd, men er i superform nÅ og har vært det siden kvalmen og oppkastet slapp )
Håpefull38 Skrevet 25. januar 2012 #4 Skrevet 25. januar 2012 Tvillinger her, ja Enda ei stund å vente, har termin 10.juni. Men de kommer sikkert i slutten av mai(ikke mye før det, håper jeg). Regner med du oppdaterer oss når jenta er født
mam&mam Skrevet 31. januar 2012 Forfatter #5 Skrevet 31. januar 2012 Ja det er vel normalt at de kommer litt før når det er to der inne Her er det ingen tegn til fødsel fortsatt, termin om to dager så er ganske så spente kan du tro En venninne fikk inatt, og hun har termin i morgen, så ble litt sjalu Men vi får smøre oss med tålmodighet enda litt til Blir spennende for både den ene og den andre <3
♥♂13 + ♂15♥ Skrevet 31. januar 2012 #6 Skrevet 31. januar 2012 Lykke til med fødsel og med tiden fremover!! Tror nok de siste dagene før fødselen kan bli lange for både den ene og den andre, men PLUTSELIG skjer det.. Den lille kommer nok når HUN vil;) Tar imot litt rugestøv og fødestøv osv, og håper at vi er i samme situasjon som dere er nå, om en 10-11-12-13 mnds tid;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå