mali3 Skrevet 22. januar 2012 #1 Skrevet 22. januar 2012 Ser jo at det finnes ulike merker innenfor amme-te. Er det noen som anbefales før andre???
Brno 08,09, + 12:) Skrevet 22. januar 2012 #2 Skrevet 22. januar 2012 mannen syntes den var himla god! Hehe det ble litt komisk siden jeg sleit som en helt for å få til amminga og han drakk amme-teen ved en feil og syntes den var kjempegod. Prøvde to ulike, tror ikke de hadde noen effekt.
Athene75 Skrevet 22. januar 2012 #3 Skrevet 22. januar 2012 Jeg prøvde en som de solgte på apoteket, og den virket iallefall, men husker ikke merket...så det hjelper vel ikke så mye
MrsMilla Skrevet 22. januar 2012 #4 Skrevet 22. januar 2012 Brukte amme-te forrige gang. Tror ikke den hadde veldig stor effekt, bortsett fra at man faktisk roer ned, tar en pause og slapper av, noe som er bra for produksjonen. Men den er kjempegod! Har brukt den uten å amme også :-) Min erfaring er at stress er den største melke-killeren.
M.I.L Skrevet 23. januar 2012 #5 Skrevet 23. januar 2012 Jeg brukte den ammeteen fra apoteket som også skulle hjelpe mot luftsmerter hos babyen... om den virket vet jeg ikke helt, men god var den;)
Lille Tordivel Skrevet 23. januar 2012 #6 Skrevet 23. januar 2012 Ammeteen fra Apoteket (rundt hvit boks) var helt fantastisk og fikk igang en spektakulær meieriproduksjon hos meg sist. Uten var det triste greier og tørketider. Merket effekten ganske fort, kanskje etter et par dager, drakk da fire kopper om dagen. Alle mine venninner som har forsøkt det samme kan også melde om veldig bra respons. (synes imidlertid at andre ammeteer enn den hvite runde ikke fnka så veldig)
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2012 #7 Skrevet 23. januar 2012 Brukte ammete som var kjøpt på helsekost. Brukte den også til kolikkbabyen min
Marsipanmor Skrevet 23. januar 2012 #8 Skrevet 23. januar 2012 Jeg brukte ammete fra apoteket (den runde boksen/løsvekt) og te-pose-ammete fra helsekost... synes den fra apoteket var best i smak.. men om noen hjalp på produksjonen.. synes ikke det egentlig.. men god var den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå