Sandana94 Skrevet 22. januar 2012 #1 Skrevet 22. januar 2012 Alle sier jeg må se det positive med det å bli satt igang; nemlig at jeg får tid i forveien til å planlegge og forberede.. Greit nok det, men tankene går liksom mer mot selve fødselen, enn alt det andre! Så da håper jeg dere kan hjelpe en nervøs førstegangs litt, hva er det jeg må huske på?? Noe dere vet dere angrer på at dere ikke fikk gjort sist? Har allerede vasket en maskin idag, og skal sette på en til senere i kveld tenkte jeg, så er skittentøyskurven tom hvertfall. Fødebagen har jo stått klar en stund, så den er grei.. Helsekortet er såklart med! Oppvvasken er tatt, og leiligheten støvsuget og vasket.. Wææ, imorgen skjer det faktisk! 12 dager over!
Gjest Hippoღ Skrevet 22. januar 2012 #2 Skrevet 22. januar 2012 Er førstegangs selv, så ingen tips. Ville bare ønske deg lykke til!! snart er du mamma
Gjest Kira 1 + 1 underveis ♥ Skrevet 22. januar 2012 #3 Skrevet 22. januar 2012 Ser ut som om du er klar, tror ikke det er så mye mer du trenger å tenke på før det setter i gang:-) Vet ikke om du har tenkt på det, men noe kaldt å drikke som f.eks Solrik kan jo være smart å ta med seg. Masse lykke til:-)
<3junidrømmen<3 Skrevet 22. januar 2012 #4 Skrevet 22. januar 2012 Ja ha med deg noe drikke som gir litt næring, som sånne sportdrikker feks!
Gjest Hippoღ Skrevet 22. januar 2012 #5 Skrevet 22. januar 2012 Jm sa at det kunne være lurt å ta med niste til mannen. Og noen kjeks hvis du / dere blir sulten
<3 januar 2012 <3 Skrevet 22. januar 2012 #6 Skrevet 22. januar 2012 jeg skal også i gang i morra! Slimproppen og vannet mitt har gått... Men selv ti dager på overtid (i dag) så har det ikke kommet i gang... Så i morra skal jeg settes i gang! Jeg har med meg baggen selvfølgelig, så har jeg med meg noe å fordrive tiden med, tilfelle det skulle ta tid (noe jeg tror det fort kan gjøre) Jeg har med meg ei skrivebok! Jeg har en del jeg allerede kan skrive i den av følelser og tanker, pluss at jeg skal fylle opp med liksom selve fødselen og hva jeg følte i forhold til den:) Så regner med at det tar litt tid:) Så har jeg med ei bok, og strikketøy! Har sett at noen også samler litt sladderblader å har med seg:)! Jeg skal reise innom matbutikken å kjøpe litt mat og drikke (frukt osv også kanksje) Selvom jeg får mat og drikke på sykehuset kan det hende det er greit å ha noe som kan friste litt ekstra:) Da tror jeg at jeg skal klare meg:) De som liker å lytte til musikk kan jo kanskje ha med seg det:) (det så litt ut som om jeg ikke liker musikk, men jeg liker musikk altså, bare at jeg ikke lytter så ofte til det sånn "bare for å lytte til musikk" liksom:) ) Jeg er hvertfall dritspent på hvordan det blir å bli satt i gang og hvordan det går!!! MASSE LYKKE TIL:)!!! )) Forhåpentligvis har vi beibine våre i morra!!)
Sandana94 Skrevet 22. januar 2012 Forfatter #7 Skrevet 22. januar 2012 Tusen takk alle sammen! Drikke og niste til mannen er notert! Tenkte vi kunne stoppe innom butikken på vei til sykehuset imorgen tidlig.. <3Januar2012<3: Spennende!! Noe å fordrive tiden med var ikke dumt! Vet jo aldri hvor lang tid det tar.. Lykke til til deg også! Jeg er litt der at jeg tror det ikke før jeg ser det.. Hehe.. Dagene på overtid har vært så håpløse, og jeg har vært skråsikker flere ganger om at jeg aldri kommer til å bli mamma, for han kommer jo aldri!! Men imorgen har de ikke noe valg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå