Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Da er jeg ruger i igjen, dette er vårt 3 forsøk og denne gangen har jeg lovet meg selv å ta det med ro og ikke stresse eller kjenne etter symptomer...Skal ikke surfe sider opp og ned om symptomer og div for har jeg lært en ting så er det at alle medisinene gir falske symptomer!!!

Men det jeg lurer på jenter er hva gjør dere på i rugeperioden?

jobber dere eller får dere sykemelding? hva med trening og er dere forsiktig med feks kaffe og brus ol??

ønsker alle masse lykke til!!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143903149-hva-gj%C3%B8r-dere-i-rugeperioden/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde sykemelding under mine 2 ferskforsøk på grunn av bivirkningene men ikke etter det. Og den gangen jeg ble gravid ved frys levde jeg mere enn normalt...klipte grass og styra og var så overasska å se positiv test. Mens de gangene jeg hadda tatt mere med ro så vart det ingenting ut av.

Kaffe har jeg kutta helt ut. Sukker også. Ikke bare under ruginga.

Hei. Jeg tar det helt med ro. Sykmeldt i 14 dager etter innsett. Dette fordi jeg har hatt en del vondt, og sykepleier på sykehuset sa at det ikke skulle trenes eller holdes på med fysisk aktivitet de neste ti dagene etter egguttak. Dette fordi eggposene var på vei opp i størrelse i en periode og fordi de ikke skulle på en måte "strupes" av hverandre der inne.....

Men jeg ligger ikke rett ut altså, men samler energi og krefter og håper at det går bra... Har en jobb som kan være veldig krevende og med mye vondt, er ike det noe særlig..

Lykke til:-)

Eg har gått turer me hundene mine, vert på jobb men ble veldig sliten å hormonell i helgen så ble ikke mangen timene jobb før eg måtte legge meg under dynen for helgen. Gikk lang tur i dag:) deiligt:)

Annonse

Tusen takk for alle svar! Vil bare ønske dere alle masse lykke til! Jeg skal forsøke å leve mest mulig normalt, men kommer nok til å

sykmelde meg pga er veldig trøtt og kvalm av medisinene, jobber som sykepleier på en aktiv post så da er det best å være i god form og ha full konsentrasjon:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...