Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei alle prøvere!

Har kikket litt på forumet den siste tiden, men ikke registrert meg før nå.

vi har endelig kommet i gang med prøvingen, og da smilefjeset kom frem på clearbluetesten peiset vi på i noen dager:-) Godt å vite at iallefall eggløsningen var i orden! Jeg kjenner etter symptomer hele tiden, og synes det er vanskelig å ikke stresse når ønsket om barn er så stort...

Har alltid følt at jeg ikke kom til å få barn, at så heldig kom jeg aldri til å være liksom. Håper jeg tar feil der altså;-)

Vet at forloveden min har prøvd å få barn med en tidligere eks, og at han da tok en sædprøve som viste at han ikke hadde den beste sæden.. Må innrømme at dette bekymrer meg en del. Han vil ikke ta en test nå, men det må han om vi ikke blir gravide etter en tid med prøving..

Vet at stress, bekymring og negative tanker rundt det å bli gravid ikke skal hjelpe på i prossessen, men det er jaggu vanskelig å styre sine tanker når man så gjerne vil. Jeg er 34 år, så har liksom ikke alderen helt på min side heller...

Vel vel, det var godt å få ut litt tanker til noen som kanskje vil forstå, så skal jeg prøve å tenke litt mer positivt fremover:-)

Lykke til med prøvingen, folkens- og ha en fin søndag:-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143903144-ikm-uke-5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...