Gå til innhold

SPENT! Naturlig forsøk hos Aleris.. :)

Anbefalte innlegg

Etter to avbrutte ivf-forsøk, ble vi gitt få sjanser av Hausken. Skuffelse! Etter noen måneders pause, har vi byttet til Aleris Oslo. Der mente legen at min amh på 1 slettes ikke skal hindre oss i å bli gravide. Etter tett oppfølging de siste ukene, ble det klart at jeg hadde få eggposer denne perioden, så da blir det ikke forsøk med hormoner. Hittil ser det positivt ut med forsøk i naturlig syklus med uttak om ca 8 dager. Skal inn igjen på tirsdag, spent! Håper det fortsatt ser positivt ut.... :)

ønsker alle andre som er spente lykke til, og godt nytt FRUKTBART år til alle! Hyggelig å titte innom dere igjen -selv om det var veldig ny side.. Ble litt forvirret, jeg ;)

Fortsetter under...

Gjest Lykkes vi igjen? *Gravid*

Der er du jo. Jeg har tenkt på deg. Hadde tenkt å lage en tråd for å etterlyse deg.

Trist å lese at dere ble gitt opp av Hausken.

Håper dere lykkes på Aleris. Masse lykke til!

Vi ble gitt opp av Riksen. Fikk klar beskjed fra en lege der at vi kunne bli gravide, men vi kom ikke til å kunne gå gravide. Ikke kjekt når en klinikk gir deg opp.

heeei :) saa bra! Har god feeling paa naturlig sykluss forsøk jeg assaa, tror at kroppen er enda mer mottakelig naar det er naturlig ;) ogsaa saa deilig aa slippe masse mdisiner!

Du var jo saa lei deg sist vi snakket :) haaper optimismen er bedre naa :)

Der er du jo. Jeg har tenkt på deg. Hadde tenkt å lage en tråd for å etterlyse deg.

Vi ble gitt opp av Riksen. Fikk klar beskjed fra en lege der at vi kunne bli gravide, men vi kom ikke til å kunne gå gravide. Ikke kjekt når en klinikk gir deg opp.

Tuuusen takk! :) Det er tøft å bli gitt opp, ja.. Men det gjelder å ikke gi opp selv! Lykken venter nok rundt hjørnet et sted.. :)

Hvordan går det med deg?

heeei :) saa bra! Har god feeling paa naturlig sykluss forsøk jeg assaa, tror at kroppen er enda mer mottakelig naar det er naturlig ;) ogsaa saa deilig aa slippe masse mdisiner!

Du var jo saa lei deg sist vi snakket :) haaper optimismen er bedre naa :)

Hei! Hyggelig å "se" deg igjen! Hvordan har de siste mnd vært for deg? Har troen på naturlig syklus vi også. Legen sa det er mindre sjanse for å lykkes, men det kan umulig være mindre sjanse enn vi har hatt hittil.... Så her råder optimismen, og troen på at alt blir bra til slutt! ;)

hei søta :)

De siste mnd har vært tøffe etter spontanaborten... følte jeg takla det ganske bra frem til julaften, men etter det, så ble det tøfft... og disse siste dagene her har det vært ekstra vanskelig...

har tatt hysterioskopi, og alt så veldig fint ut inne i livmora... så hvorfor blir jeg ikke gravid? Og hvorfor i helvete fester ikke egget seg og blir der i 9 mnd? Kjenner frustrasjonen er stor nå...

men heldigvis skal jeg ringe inn mens om ca 2 uker, og denne gangen skal vi på med langt regime... så nesesprau, here I come... det er 3.offentlige forsøk nå... så vi får sette inn 2 egg :):):) Det liker jeg :) Og så har vi bare hatt kort regime da... så kanskje er det bra å bytte medisiner!

jeg prøver å jobbe litt med følelsene mine, som helt sikkert er godt gjemt, og komme meg igjennom... at det skulle være så vanskelig hadde jeg aldri sett for meg!!

Annonse

hei søta :)

De siste mnd har vært tøffe etter spontanaborten... følte jeg takla det ganske bra frem til julaften, men etter det, så ble det tøfft... og disse siste dagene her har det vært ekstra vanskelig...

har tatt hysterioskopi, og alt så veldig fint ut inne i livmora... så hvorfor blir jeg ikke gravid? Og hvorfor i helvete fester ikke egget seg og blir der i 9 mnd? Kjenner frustrasjonen er stor nå...

men heldigvis skal jeg ringe inn mens om ca 2 uker, og denne gangen skal vi på med langt regime... så nesesprau, here I come... det er 3.offentlige forsøk nå... så vi får sette inn 2 egg :):) :) Det liker jeg :) Og så har vi bare hatt kort regime da... så kanskje er det bra å bytte medisiner!

jeg prøver å jobbe litt med følelsene mine, som helt sikkert er godt gjemt, og komme meg igjennom... at det skulle være så vanskelig hadde jeg aldri sett for meg!!

HUFF! Føler så inderlig med deg... Kjenner meg igjen i så mye.. HVORFOR ER DET Så VANSKELIG!?! Satser og tror på bedre tider for oss begge fremover. Nye medisiner blir bra, og ikke minst to egg! Det Må jo bli bra, kjære deg!

Tror det er viktig å jobbe med følelser og tanker.. Gi seg selv pusterom, og ha et positivt fokus. Selv om det er TøFT noen ganger.....

Stoooor klem

Tuuusen takk! :) Det er tøft å bli gitt opp, ja.. Men det gjelder å ikke gi opp selv! Lykken venter nok rundt hjørnet et sted.. :)

Hvordan går det med deg?

Hei igjen!

Vi ga heller ikke opp. Vi var sikker på at dette skulle vi klare og det har vi bevist. Eller rettere sagt Hausken. 2 forsøk hos Hausken og begge forsøkene fikk vi positiv test.

Jeg er nå 25 uker på vei og tiden bare raser av sted. Vi venter en gutt.

Gleder oss!

Masse lykke til videre! Tenker på deg!

Hvordan går det med deg?

Hei igjen!

Vi ga heller ikke opp. Vi var sikker på at dette skulle vi klare og det har vi bevist. Eller rettere sagt Hausken. 2 forsøk hos Hausken og begge forsøkene fikk vi positiv test.

Gleder oss!

Sprøtt! 25 uker allerede... Sprøtt at det er såå lenge siden vi var på Hausken begge to. Godt det gikk bra for en av oss :) ååå, så koselig med en gutt! Glad på dine vegne.

Tusen takk for lykkeønsket, det settes pris på.. Aleris igjen imorgen, og er jeg er neeervøøs. Håper på uttak i slutten av uken eller begynnelsen av neste. Uttak er seier her nå! :)

Lykke til videre du også, og koooos deg med magen! ;)

Varm klem

Hvordan går det med deg?

Hei igjen!

Gleder oss!

Sprøtt! 25 uker allerede... Sprøtt at det er såå lenge siden vi var på Hausken begge to. Godt det gikk bra for en av oss :) ååå, så koselig med en gutt! Glad på dine vegne.

Tusen takk for lykkeønsket, det settes pris på.. Aleris igjen imorgen, og er jeg er neeervøøs. Håper på uttak i slutten av uken eller begynnelsen av neste. Uttak er seier her nå! :)

Varm klem

Tiden har gått veldig fort. Det gjorde ikke det sist gang.

Utrolig at det er så lenge siden vi var hos Hausken sammen.

Jeg har holdt de oppdatert gjennom svangerskapet, da de ønsker det. Sender mail til Elise en gang i blant.

Masse lykke til i morgen. Håper det går bra.

Skal tenke masse på deg!

Håper du også snart får en mage å kose med. Det er helt herlig.

Varm klem tilbake.

Hvordan går det med deg?

Hei igjen!

Gleder oss!

Varm klem

Tiden har gått veldig fort. Det gjorde ikke det sist gang.

Utrolig at det er så lenge siden vi var hos Hausken sammen.

Jeg har holdt de oppdatert gjennom svangerskapet, da de ønsker det. Sender mail til Elise en gang i blant.

Masse lykke til i morgen. Håper det går bra.

Skal tenke masse på deg!

Håper du også snart får en mage å kose med. Det er helt herlig.

Varm klem tilbake.

Det gikk bra i dag! Har et egg som vokser veldig bra, kun med kroppen min som verktøy ;) Skal tilbake på fredag, forhåpentligvis uttak fredag eller mandag.

Hååååper på det jeg også ;)

Hurra!! ;)

Skal sette EL-sprøyten imorgen kveld, og uttak blir mandag! HURRA! Er jo veldig kritisk de neste dagene da det er naturlig syklus, men legen var svært positivt! Veldig spent nå!! Litt nervøs også, aldri hatt uttak før. Men det er verdt mye å få oppleve det, så jeg biter nok tennene godt sammen! ;)

God helg ;)

Så spennende med naturlig syklus! Har fulgt med deg i denne tråden :)

Uttak går veldig fint, du får smertestillende på forhånd. (og det virket så bra på meg sist at jeg snorket litt på hvilerommet...) Vi er forresten også på Aleris og har en uke igjen til test..

Lykke til :)

Annonse

Så spennende med naturlig syklus! Har fulgt med deg i denne tråden :)

Uttak går veldig fint, du får smertestillende på forhånd. (og det virket så bra på meg sist at jeg snorket litt på hvilerommet...) Vi er forresten også på Aleris og har en uke igjen til test..

Lykke til :)

Tuuuusen takk, det var en koselig hilsen! Ble beroliget ifht til uttak nå.. Hva slags smertelindring tilbyr Aleris? Vi er hos Dr Holst, og er utrolig fornøyde så langt. Deilig med en lege som gir deg troen tilbake :) Så godt med et hvilerom, mulig jeg også tar en snork der! ;)

LYKKE TIL! :)

Vi snakker bokstavelig talt snorking altså. Det var litt flaut :D Får skylde på forkjølelsen :)

Jeg fikk en paracet, en pinex forte, en kapsel Orudis og en liten dram med litt å bli skikkelig trøtt av. Og så får du lokalbedøvelse oppi der! Prøv å slappe av, og pust godt med magen, så går det fint. Det er veldig fort gjort altså. Litt ekkelt å bli vasket oppi der, men det går fint det også. Og så kjenner du jo stikket.

Vi går til Holst vi også.

Vi snakker bokstavelig talt snorking altså. Det var litt flaut :D Får skylde på forkjølelsen :)

Jeg fikk en paracet, en pinex forte, en kapsel Orudis og en liten dram med litt å bli skikkelig trøtt av. Og så får du lokalbedøvelse oppi der! Prøv å slappe av, og pust godt med magen, så går det fint. Det er veldig fort gjort altså. Litt ekkelt å bli vasket oppi der, men det går fint det også. Og så kjenner du jo stikket.

Vi går til Holst vi også.

Oi!! *Puster med magen..* Takk for svar! Begynner å kjenne nervene nå, ja... Men må man, så må man.... Håper på å bli slått ut litt av alt sammen! ;) Hvor lenge må man regne med å være på klinikken denne dagen? Føler meg litt grønn.. Har kun avbrutte forsøk bak meg før.

HURRA! Heier virkelig på deg denne gangen fru fomle!

Tvi tvi! krysser fingre og tær for at egget ditt klarer seg, og alt går bra ;)

Tuuuuuuuuuuuuuuuusen takk! Er så nervøs atte fy.... Fikk i tillegg feber i går kveld, det passer jo vanvittig dårlig nå :( Hvile og bli frisk i dag + imorgen, så går det seg nok til ;)

Jeg husker ikke helt hvor lenge vi var der, men møtte litt over 8, og tror vi dro hjem ca 11.

Har hatt feber et par dager før uttak jeg også - det gikk fint :)

Så bra! Godt å høre ;)

Vi skal dit åtte vi også, så da vet jeg cirka.. Hvordan er formen etterpå? Stemmer det at man har litt magevondt samme dag? Vet det er individuelt altså, men greit å høre andres erfaringer :)

Ja jeg har hatt litt vondt i magen etterpå, men om alle har det vet jeg ikke. Ikke uvanlig å bli øm og oppblåst. Og blø litt. Men jeg vet jo ikke hvordan det er med uttak i naturlig syklus. Jeg vil jo kanskje tro at du blir mindre øm som skal hente ut 1 egg, enn når det er modnet mange?

Tror det jeg også! Håper.. ;) Blir nok bra! Kun litt over en time før jeg skal sette dobbel pregnyl, og da er vi i gang! SPENT..

Hvordan går det med deg mot testingen? Spent, tenker jeg?

jeg hadde eggutak forrige tirsdag og tok nesten ikke noe smertestillende!:) var mer redsel for vondt som plaget meg enn at det ikke gjorde det. jeg kjente et lite stikk men spl på aleris er så flink at når hun trykket på magen min så kjente jeg ikke det så innmari. det er verre å gå til tannlegen syns jeg da.

fikk satt inn befruktet egg fra naturlig syklus på torsdag og er veldig spent. Masse lykke til alle sammen der ute :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...