Glajenta ♥ Skrevet 22. januar 2012 #1 Skrevet 22. januar 2012 Vi har noen jentenavn vi er enige om, men guttenavn klarer vi ikke bli enige om. De jentenavnene som er mest aktuelle nå er vel Agnes, Anna, Mia, Andrea, Ingrid, Elise eller Maria. Vi har noen guttenavn vi begge synes er helt greie, men ingen vi har falt for. Blant annet Vegard, Johan, Eivind eller Emil. Han insisterer på Martin eller Anton, mens jeg liker best William, Magnus eller Olav. Noen som har noen forslag i samme gate?
sommertiara Skrevet 22. januar 2012 #3 Skrevet 22. januar 2012 Heia Agnes! Albert Alfred Arthur David Gustav Jesper Karsten Oskar Peter Torjus Ulrik Viljar Wilhelm
inimini Skrevet 22. januar 2012 #4 Skrevet 22. januar 2012 Likte godt Mia og Elise av jentenavnene:) Av guttenavnene likte jeg best Emil, Magnus og Martin:)
inimini Skrevet 22. januar 2012 #5 Skrevet 22. januar 2012 Andre forslag fra meg: Eva og Marie Eva og Pia Eva og Eira Eva og Jenny Eva og Marion Eva og Lydia Eva og Isak Eva og Matteus Eva og Joachim Eva og Aron Eva og Erik Eva og Kasper Eva og Jonatan Likte du noen av disse?
Mammas lykkebarn Skrevet 22. januar 2012 #6 Skrevet 22. januar 2012 Vi har noen jentenavn vi er enige om, men guttenavn klarer vi ikke bli enige om. De jentenavnene som er mest aktuelle nå er vel Agnes, Anna, Mia, Andrea, Ingrid, Elise eller Maria. Vi har noen guttenavn vi begge synes er helt greie, men ingen vi har falt for. Blant annet Vegard, Johan, Eivind eller Emil. Han insisterer på Martin eller Anton, mens jeg liker best William, Magnus eller Olav. Noen som har noen forslag i samme gate? Eva er et klassisk og flott navn. Ville gått for Ingrid eller Anna. Av guttenavn likte jeg best Magnus.
Glajenta ♥ Skrevet 22. januar 2012 Forfatter #7 Skrevet 22. januar 2012 Tusen takk for mange gode forslag! Vi er nesten helt enige om Agnes hvis det blir jente. Ellers er vi veldig glad i Elise, men siden vi har ei Elise i nær omgangskrets så tror jeg det dessverre utgår. Guttenavn er verre. Alfred sto øverst på lista forrige gang, men da ble det jente. Nå er det opptatt i familien... Jeg liker godt Oskar og Wilhelm - men får ikke med meg mannen på de navnene heller... Erik og Eirik og liker jeg godt, men er alene om det og Ikke lett å bli enige! Tar gjerne i mot flere forslag
Andreaa Skrevet 22. januar 2012 #8 Skrevet 22. januar 2012 Tusen takk for mange gode forslag! Vi er nesten helt enige om Agnes hvis det blir jente. Ellers er vi veldig glad i Elise, men siden vi har ei Elise i nær omgangskrets så tror jeg det dessverre utgår. Guttenavn er verre. Alfred sto øverst på lista forrige gang, men da ble det jente. Nå er det opptatt i familien... Jeg liker godt Oskar og Wilhelm - men får ikke med meg mannen på de navnene heller... Erik og Eirik og liker jeg godt, men er alene om det og Ikke lett å bli enige! Tar gjerne i mot flere forslag Agnes er koselig. Liker, liker. Liker best Vegard av navnene til gutt. Her er noen andre forslag. Are Audun Aslak Brage Børge Even Eskil Gaute Gard Hallvard Halvor Ivar Oddmund Sigmund Sigbjørn Trygve Vemund Vebjørn Vetle Vidar Viljar øystein Likte du noen av disse?
*Dubsgirl* Skrevet 23. januar 2012 #9 Skrevet 23. januar 2012 Agnes er kjempefint!! Forslag på guttenavn (mulig det er foreslått over her altså.. ) Eva og Aslak Eva og Marcus Eva og Gustav Eva og Ludvig Eva og Conrad Eva og Johan Eva og Felix Eva og Embret Eva og Linus Eva og Imre Eva og Brage Eva og Ulrik Eva og Simen Eva og Silas Eva og Didrik Eva og David Eva og Wilmer Eva og Wilfred Eva og Kasper Eva og Jesper Eva og Henrik Eva og Hadrian Eva og Victor Eva og Matteus Eva og Ask Eva og Are Eva og Eskild
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå