Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Noen som vet om det er greit med karbad i rugeperioden?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke hvis du har hatt egguttak det vil si ferskforsøk.

Ved fryseforsøk - vet ikke men jeg torde ikke siden jeg liker å ha veldig varmt vatn. Så jeg ville ikke ødelegge ;)

Skrevet

Takk for svar dincene :) Ferskforsøk ja. Rd 2 i dag. Da får det bli en lengre dusj da ;) Her skal det ikke tas noen sjanser ;)

Skrevet

Ved ferskforøk skal man ikke bade på grunn av infeksjonsfaren siden dei har vaert der inne og rota :)

Skrevet

At de har vært der inne og rota, det er det ingen tvil om ;) magen skrek etter et varmt bad, men måtte nøye seg med en lang varm dusj ;)

Men, kommer vel dager da man kan ta seg et karbad igjen?

Skrevet

Ved st.olavs sa dei at man ikke burde badet i 2 uker etter uttaket. Men det går sikkert greit etterhvert. Jordmødre sier jo at det er fint for gravide å ta et bad bare vannet ikke er alt for varmt.

Gjest usababy
Skrevet

Ser at de sier forskjellig....på Hausken sa de at jeg skulle la være karbad 3-4 dager etter innsett. (men jeg ventet helt til test likevel for jeg var redd for å ødelegge...)

Skrevet

Legen jeg hadde på st olavs sa at det var bare å bade for meg etter innsett, men kan spørre igjen i morgen når jeg setter inn igjen!

Skrevet

Oj, her var det mye forskjellig ja :rolleyes: Tror nesten jeg tar en telefon til Aleris i morgen jeg, også kan vi bli ennå mer forvirret :o Men, kan godt tenke meg at de fraråder bad i offentlige bad lengre enn i badekar. Der florerer det jo av bakterier.

Skrevet

Jeg spurte igjen i dag jeg da, på st olavs, annen lege enn sist. Innsett i dag, hun anbefalte å vente en dag eller to, ellers var det greit! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...