Gå til innhold

Torky eller "vanlig" tørkerull?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva foretrekker dere og hvorfor?

Skrevet

Vanlig tørkerull. Jeg synes den suger bedre og er mer allsidig enn torky. Torky har jeg bare på vaskerommet til å tørke opp småsøl med.

Gjest Morn du
Skrevet

Vanlig tørkerull sunes jeg er best. Bruker ofte tørkerull til å pusse nesa og, der blir torky altfor hardt.

Gjest irismor
Skrevet

Vanlig tørkerull, torky bærer litt "bilverkstedpreg". Men skal innrømme at jeg har en på hytta til alt mulig rart.

Gjest sug lut
Skrevet

Torky er konge når du kommer over tørke-tryner-og-pusse-neser-stadiet.

Skrevet

Kommer man noen sinne over tørke-tryner- og pusse-neser-stadiet? ;-) Holder en knapp på tørkerull, jeg altså.

Gjest sug lut
Skrevet

Kommer man noen sinne over tørke-tryner- og pusse-neser-stadiet? ;-) Holder en knapp på tørkerull, jeg altså.

Jada, Når man ikke rekker opp til trynet lenger, for eksempel.
Skrevet

Jada, Når man ikke rekker opp til trynet lenger, for eksempel.

Shit! Hvor store unger har du egentlig?!

Gjest sug lut
Skrevet

Jævlig svær. Hadde jeg prøvd å tørke ei nese der hadde jeg måttet vente til ungen var dopa ned. Men mamma er fremdeles god å ha og jeg savner ikke snørrtørking.

Skrevet

Jævlig svær. Hadde jeg prøvd å tørke ei nese der hadde jeg måttet vente til ungen var dopa ned. Men mamma er fremdeles god å ha og jeg savner ikke snørrtørking.

Nei, det er klart, at når man begynner å trenge noe å stå på, så er de vel strengt tatt store nok til å tørke seg sjæl.

Dessuten skal det ringe en bjelle, når de så store unger snufser i ett sett.

Skrevet

Bruker ikke akkurat Torky,men det er vel FirstPrice varianten.. Billig på Kiwi ihvertfall og syns den er bedre enn Torky,er nemlig stor forskjell på sugeevnen hos de forskjellige merkene..

Tørkerull syns jeg bare krøller seg og lager sånne små kuler om det blir veldig bløtt.. Til nesetørk og slikt noe har jeg FP sitt tørkepapir som kommer i sånne småpakker inni en stor pakke og koster så si ingenting,kjekt å ha med seg i veska også!!

Skrevet

Kleenex til fjeset

Vanlig tørkerull til renhold, og søl.

Torky er guffent, og beholderen støgg.

Skrevet

Torky! Da kan jeg bruke mengder (som jeg pleier) uten at det går tomt med en gang. Synes det tørker godt også. Har sjølsagt ikke beholderen hengt opp, den ligger gjemt i ei skuff.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...