Ilenna Skrevet 22. januar 2012 #1 Skrevet 22. januar 2012 Hva kan lillesøstra til Stella Johanne hete? Forslagene vi har er: Ellinor Iben Pixie Mia Ines
sommertiara Skrevet 22. januar 2012 #2 Skrevet 22. januar 2012 Ellinor! Det er nydelig. Pixie var virkelig grusomt.
Nyttårs barn Skrevet 22. januar 2012 #3 Skrevet 22. januar 2012 Ellinor synes jeg er et flott navn! Iben er også koselig. Mia er tøft og litt kult.
inimini Skrevet 22. januar 2012 #5 Skrevet 22. januar 2012 Ellinor er et kjempe fint og koselig navn<3
LilleBitteliten Skrevet 22. januar 2012 #6 Skrevet 22. januar 2012 Er veldig glad i Ellinor og Iben Iben liker jeg aller best. Flott navn med sjel og styrke i tillegg til at det er feminint Mia er ok. Pixie og Ines var ikke fine!
Dearest Skrevet 22. januar 2012 #7 Skrevet 22. januar 2012 Liker den doble L'en i Stella og Ellinor, men klart spanske Ines med nokså spanske Stella er og ein vinnande kombinasjon. Pixie bør du styre unna, det passer seg nokså dårlig på ei norsk lita jente... Ville valgt Ines sjølv, sidan det er mindre brukt enn Ellinor. Dessutan likar eg Elnora/Leonora betre enn Ellinor.
tootikki Skrevet 22. januar 2012 #8 Skrevet 22. januar 2012 Hva kan lillesøstra til Stella Johanne hete? Forslagene vi har er: Ellinor Iben Pixie Mia Ines Ellinor er virkelig nydelig. Vil fraråde Pixie - hvis man fornorsker skrivemåten til sånn det vil bli sagt, blir det "pikksi", og da blir det kanskje litt tydeligere hvorfor jeg ikke ville brukt det.. Tenker det kan være litt vanskelig for en jente å leve med, i hvert fall på barne/ungdomsskolen.
Mammas lykkebarn Skrevet 22. januar 2012 #9 Skrevet 22. januar 2012 Min favoritt er Ellinor, men synes at Ines passer best til søsterens navn.
Andreaa Skrevet 22. januar 2012 #10 Skrevet 22. januar 2012 Ellinor er helt klart finest. Min rangering. 1. Ellinor - Feminint, sterkt og nydelig. 2. Mia - Feminint og sterkt det også. 3. Iben - synes rett og slett det er for manndig, og rart. Liker ikke. 4. Ines - Ikke fint! huff.. hvorfor ikke Ine? 5. Pixie - Det er et grufullt navn. For det første er bokstaven x i navn veldig hard, og ikke så pen. For det andre er ikke Pixie er ordentlig navn. Det passer på en hund. Tenker også Pikk-si. Huff. Heia Ellinor!
Fjelljenten Skrevet 22. januar 2012 #11 Skrevet 22. januar 2012 Ellinor er finest av disse. Pixie - nei nei nei... Mia - vanlig, litt kjedelig for min smak, men har ikke så mye annet hverken negativt eller positivt å si om det. Ines - greit hvis hun har utenlandsk avstamning. Iben - greit hvis hun har dansk avstamning...
pinoisme Skrevet 22. januar 2012 #12 Skrevet 22. januar 2012 Ines!! Synes Ines er nydelig og knallflott sammen med Stella. Iben er også flott, men liker Ines bedre sammen med Stella. Hva med Ines Ellinor?
*LilleTroll + spira Skrevet 22. januar 2012 #13 Skrevet 22. januar 2012 Ellinor og Iben. Digger sistnevnte :-)
Ilenna Skrevet 23. januar 2012 Forfatter #15 Skrevet 23. januar 2012 Takk for svar her Vet ikke hvorfor jeg liker Pixie, men jeg vet det kommer til å være et vanskellig å leve med. Kommer til å høres forferdelig ut når de andre barna bhg sier "Pikki" osv. Hehe Har dere noen andre forslag eller? Synes de vi har er fine, men det er ingen jeg har falt for. Det er vanskelig når man skal ha jente nr 2 og begge fikk vilja si med nr 1.
*Dubsgirl* Skrevet 23. januar 2012 #16 Skrevet 23. januar 2012 Jeg rangerer gjerne: 1. Ellinor 2. Iben 3. Mia 4. Ines 5. Pixie Liker veldig godt de 3 første.. er ikke veldig glad i Ines, og Pixie syns jeg ikke passer på en norsk jente.. Andre forslag: Selma Eira Leona Alva Anea Dea Embla Ingelin Irmelin Oline Livia Linnea Sanna Mira Tilje Hermine Tomine Ulrikke Eline Moa Maja Tindra Minea Annika Mathea Aurora Hannah
Ilenna Skrevet 23. januar 2012 Forfatter #18 Skrevet 23. januar 2012 Jeg rangerer gjerne: 1. Ellinor 2. Iben 3. Mia 4. Ines 5. Pixie Liker veldig godt de 3 første.. er ikke veldig glad i Ines, og Pixie syns jeg ikke passer på en norsk jente.. Andre forslag: Selma Eira Leona Alva Anea Dea Embla Ingelin Irmelin Oline Livia Linnea Sanna Mira Tilje Hermine Tomine Ulrikke Eline Moa Maja Tindra Minea Annika Mathea Aurora Hannah For noen fine forslag. Disse må jeg vise mannen. Takk Gå for dobbel navn iallfall Ja, vi har lyst på dobbelnavn, men det er ikke et kriterie
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå