Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har prøvd et par ganger å oppdatere under status på min profil, men jeg får det ikke til. Er det jeg som gjør noe feil, eller er det problemer med denne funksjonen?

Lagre-knappen reagerer, men statusen lagres ikke, og det står fortsatt at det ikke er noen statusoppdateringer å vise.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143903113-statusfeltet-p%C3%A5-min-profil/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ann-Mari

Hei!

Jeg har prøvd et par ganger å oppdatere under status på min profil, men jeg får det ikke til. Er det jeg som gjør noe feil, eller er det problemer med denne funksjonen?

Lagre-knappen reagerer, men statusen lagres ikke, og det står fortsatt at det ikke er noen statusoppdateringer å vise.

Hei Rugekassa,

Det ser ut til at det er litt problemer med status oppdateringen inne på selve profil siden. Jeg har meldt inn problemet til våre teknikere som skal se på det.

Når jeg testet så fikk jeg til å oppdatere statusen min i innloggingsfeltet hvor status feltet dukker opp når du klikker på nicket ditt. Så vi får oppdatere statusen her til vi får den til å fungere optimalt på profilsiden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...