Gå til innhold

Herregud, så TRØTT!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åh... Jeg tror jeg dauer (er jo selvfølgelig en overdrivelse, men)! Var den som fikk sove lenge i gÅr, og Poden stod ikke opp før 8 i dag, men bÅde i gÅr og i dag sÅ har jeg vært helt skutt! Skal straks gÅ Å legge meg pÅ sofaen etter at pappa'n tok med seg barnet og dro pÅ besøk. Sover jeg virkelig sÅ mye dÅrligere pÅ natten nÅ, eller er det bare sÅnn? Lurer pÅ om vannsamlingen jeg holder pÅ med gjør kroppen mer sliten. Føler meg i alle fall mer "stappa" om dagen. Ikke har jeg stor mage heller. 3 uker til termin... Tror det blir laaaaange tre uker altsÅ! Kynnerene har tatt seg opp igjen ogsÅ, sÅ mulig kroppen er litt sliten, selv om jeg ikke gjør noe *sukk*

Som jeg gleder meg til Å være ugravid igjen! Gleder meg til at fødselen er over, Å gÅ pÅ turer igjen, vÅren. snøsmelting. Åh som jeg GLEDER MEG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gleder meg jeg og. Har merket at energinivået har sunket de siste to ukene, men ikke så drastisk som deg. Kan det være du trenger litt jerntilskudd? Jeg begynte med det med en gang jeg følte jeg ble trøttere, da ei venninne anbefalte meg å være veldig ops på det. Hun ventet for lenge med å ta jern, og kom så på etterskudd at hun sleit veldig resten av svangerskapet. Fikk ikke merkbart mer energi, men det blir ihvertfall ikke værre. Sover dårligere om natta også selvfølgelig, men er så heldig at jeg kan ta det igjen med en dupp i ny og ne etter behov. Har 6 uker igjen. (PS startet med jern etter samtykke fra jordmor ut fra blodtrykkmåling og blodprosentmålig. Etter hva jeg har skjønt skal man ikke bare gomle jern uten videre)

Skrevet

Tror du sjokolade og cola har samme effekt? He he he

Akkurat sovet på sofaen, og det var deilig! LIke schlækk i strikken da, men siden jeg skal til legen på fredag, og var der for to uker siden, så venter jeg til da. Går bare til lege denne gangen så de tar blodprøve hver gang. Alt har vært fint til nå. Tror det bare er sånn det er, uten at jeg er blodfattig av den grunn. Tror heller det er fordi jeg våkner hver gang jeg må snu meg (bekkenet) og i tillegg må opp minst 3 ganger ila natta for å tisse OG har fått uvanen med å våkne på 0500 og ikke få sove igjen. Ja, og ryggen lider under ensformige liggestillinger.

Igjen: Gleder meg til babyen er ute!

... og babyen likte sjokolade og cola 8-) Hi hi hi

Skrevet

hehehehe, ja du ligger litt foran meg i antall uker, men høres ut som om forklaringen er klar.

Babyen min liker også sjokolade og cola ;)

Skrevet

Jeg føler meg helt skadeskutt selv. Går for det meste rundt i tåka føler jeg. Var innom foreldrene mine i dag, og sov halvannen time på sofaen mens mamma passa gutta. HEAVEN!

Har en mann som pusser opp hus, en toåring som slett ikke vil sove natta i gjennom og lavt jernlager. Trøtt, ja..:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...