Gå til innhold

Plutselige problemer legging baby 3,5 mnd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har opplevd at legginga for kvelden plutselig har blitt et problem ved denne alderen?

Det har aldri vært noe problem tidligere og han har funnet søvnen selv, men nå de siste dagene har han ikke villet sovne i sengen sin om kvelden selv om han er tydelig trøtt.

Vi har gode rutiner på dagen og han sover natta igjennom fra ca ni til sju, men et par dager nå har han ikke sovnet før i tolv/ett tida på natta..

Tror ikke det er tenner på gang, kan ikke kjenne noe i hvertfall.

Noen med erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det noe som har endret seg? Har baby begynt å ligge i egen seng? Er det skriking når det skal legges? Har du spist noe rart (hvis du ammer?)... Uansett så er det ikke unormalt at babyer har perioder med dårlig søvn eller uroligheter. Det kan være utviklingssprang og da kan de bli urolige. Er bare å høre med hs ;) Kan hende dette går over av seg selv ;)

Skrevet

Er det noe som har endret seg? Har baby begynt å ligge i egen seng? Er det skriking når det skal legges? Har du spist noe rart (hvis du ammer?)... Uansett så er det ikke unormalt at babyer har perioder med dårlig søvn eller uroligheter. Det kan være utviklingssprang og da kan de bli urolige. Er bare å høre med hs ;) Kan hende dette går over av seg selv ;)

Hei og takk for svar :)

Han har ligget i egen seng fra han var 2 dager gammel og det har gått helt problemfritt. Jeg ammer ikke, han får nan + et grøtmåltid om dagen. Eneste jeg har gjort er å flytte grøtmåltidet til halv tre på dagen istedenfor i seks tiden om kvelden. Mulig han er veldig sulten igjen om kvelden, han har mått hatt flaske de to siste kveldene men er usikker på om dette er for kos eller sult. Skal prøve å flytte grøtmåltidet igjen og se det an.

Mulig det er et utviklingssprang som du sier, håper det gir seg snart ihvertfall ;)

Skrevet

Hei og takk for svar :)

Han har ligget i egen seng fra han var 2 dager gammel og det har gått helt problemfritt. Jeg ammer ikke, han får nan + et grøtmåltid om dagen. Eneste jeg har gjort er å flytte grøtmåltidet til halv tre på dagen istedenfor i seks tiden om kvelden. Mulig han er veldig sulten igjen om kvelden, han har mått hatt flaske de to siste kveldene men er usikker på om dette er for kos eller sult. Skal prøve å flytte grøtmåltidet igjen og se det an.

Mulig det er et utviklingssprang som du sier, håper det gir seg snart ihvertfall ;)

Og ja det er skriking av full hals i det vi entrer dørstokken til rommet hans :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...