lovelyme Skrevet 22. januar 2012 #1 Skrevet 22. januar 2012 Var gravid utenfor livmoren i høst og måtte fjerne den ene egglederen.. Har etter en mens nå blitt gravid igjen.. tydeligvis fruktbar.. Men må på ultralyd tidlig for å bekrefte at spiren er på rett plass..Må vente i 2 uker før vi kan få noe bekreftet.. slitsomt.. Fryktelig vanskelig å tolke alle disse signalene, for er jo selvfølgelig redd for at det kan være galt denne gangen også.. symptomene jeg har er; Murring/stikkinger og litt ømt noen ganger.. i tillegg til trøtthet/slitenhet.. Noen erfaringer?
mamma3333 Skrevet 22. januar 2012 #2 Skrevet 22. januar 2012 det er vel vanlige svangerskapssymtomer du nevner der:)her både murrer og stikker det , ømt både i mage og brystene , har vert på UL, og det er en spire der men denne ventingen kan virkelig ta hardt på. ønsker deg lykke til:)
lovelyme Skrevet 22. januar 2012 Forfatter #4 Skrevet 22. januar 2012 Ok, lit betryggende å vite;) men blir nok noen lange uker frem til ul..:/
Titti B Skrevet 22. januar 2012 #5 Skrevet 22. januar 2012 Ja, er i akkurat samme situasjon selv!! Er veldig bekymra for at det skal være noe galt denne gangen også, så skal på UL i morgen. Da er jeg 5+2. Hvor langt på vei er du nå? Siden du må vente to uker til?
lovelyme Skrevet 22. januar 2012 Forfatter #6 Skrevet 22. januar 2012 Ja skjønner deg godt. Hva slags symptomer har du da? Jeg er 5 uker imorgen.. ringte sykehuset på fredag for å bestille time siden jeg hadde fått beskjed om det.. men trodde ikke de kunne se noe før ca uke 7?..
Titti B Skrevet 22. januar 2012 #7 Skrevet 22. januar 2012 Jeg har egentlig ikke noen symptomer på at noe er galt.. Sprengte pupper, trøtt, litt murring, litt stikkesmerter/menssmerter.. Men jeg er bare så redd for å være gravid utenfor livmoren igjen, og å miste siste egglederen uten å ha fått barn.. Men får høre med legen hva hun sier i morgen. Håper bare jeg får vite noe siden du fikk beskjed om å vente så lenge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå