Gå til innhold

Noen som har opplevd noe lignende?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var gravid utenfor livmoren i høst og måtte fjerne den ene egglederen.. Har etter en mens nå blitt gravid igjen.. tydeligvis fruktbar.. Men må på ultralyd tidlig for å bekrefte at spiren er på rett plass..Må vente i 2 uker før vi kan få noe bekreftet.. slitsomt.. Fryktelig vanskelig å tolke alle disse signalene, for er jo selvfølgelig redd for at det kan være galt denne gangen også.. symptomene jeg har er; Murring/stikkinger og litt ømt noen ganger.. i tillegg til trøtthet/slitenhet..

Noen erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er vel vanlige svangerskapssymtomer du nevner der:)her både murrer og stikker det , ømt både i mage og brystene , har vert på UL, og det er en spire der :) men denne ventingen kan virkelig ta hardt på. ønsker deg lykke til:)

Skrevet

Ok, lit betryggende å vite;) men blir nok noen lange uker frem til ul..:/

Skrevet

Ja, er i akkurat samme situasjon selv!!

Er veldig bekymra for at det skal være noe galt denne gangen også, så skal på UL i morgen. Da er jeg 5+2.

Hvor langt på vei er du nå? Siden du må vente to uker til?

Skrevet

Ja skjønner deg godt. Hva slags symptomer har du da?

Jeg er 5 uker imorgen.. ringte sykehuset på fredag for å bestille time siden jeg hadde fått beskjed om det.. men trodde ikke de kunne se noe før ca uke 7?..

Skrevet

Jeg har egentlig ikke noen symptomer på at noe er galt.. Sprengte pupper, trøtt, litt murring, litt stikkesmerter/menssmerter..

Men jeg er bare så redd for å være gravid utenfor livmoren igjen, og å miste siste egglederen uten å ha fått barn.. Men får høre med legen hva hun sier i morgen.

Håper bare jeg får vite noe siden du fikk beskjed om å vente så lenge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...