Gå til innhold

Tenkte jeg kunne introdusere meg selv :)

Anbefalte innlegg

Hei!

Som ny på dette forumet, så tenkte jeg at en introduksjon kanskje var på sin plass..

Jeg er en jente/dame/kvinne/kjerring (ja, hva dere nå enn kaller det) på 30 år. Min kjære samboer fant i desember ut at han gjerne ville bli pappa igjen, og spurte om ikke vi bare skulle prøve på nr 2.. Vel, jeg var visst ikke så vanskelig å be.. Så lenge vi kunne vente et par mnd til. Nå er det snart gått et par mnd, og vi skal i gang med prøving. Jeg har i den anledning ikke bestilt mindre enn 35 graviditetstester på nett i dag (har en tendens til å overdrive).

Vi har en datter som blir halvanne i februar, født august 2010. Ikke helt uproblematisk, Det tok nesten ett år før vi ble gravide og det hele endte i MA, for så å miste en tvilling. Lykken var derfor ubeskrivelig da alt gikk bra med frøkna.

Har mange tanker rundt det å skulle inn i en ny graviditet, nye bekymringer, nye tanker, nye hormoner og ikke minst en ny fødsel. Samtidig har jeg et lite håp om at den psykiske delen blir lettere ettersom vi har frøkna, men det er jo ikke sikkert.

Vel, nå skal vi i gang med prøvinga fra februar. Må bare finne ut om jeg er gravid i løpet av uka først.. Er en liten sjans for det.. Sambo mener jeg er, jeg mener jeg ikke er.. Han har hatt rett de andre gangene, jeg håper egentlig jeg har rett denne..

Jeg bor i Oslo, men vi er på flyttefot i begynnelsen av 2013.

Mye informasjon dere sikkert ikke er så veldig interessert i, men nå har jeg i hvertfall fortalt litt om meg. Og jeg kommer muligens til å henge litt her å titte. Håper jeg kan bli kjent med noen av dere.

Fortsetter under...

Takk.. Testinga ja.. Tenkte jeg skulle prøve å la være å teste.. Ikke vet jeg om det går når de 35 testene plumper ned i kassa, men jeg kan jo prøve.. Sist ble alt konsentrert rundt testinga.. Skal prøve å unngå det denne gangen.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...