Anonym bruker Skrevet 22. januar 2012 #1 Skrevet 22. januar 2012 Min jente på 5mnd, sover til tider så urolig på nettene, ligger og vrir seg,slår ut med hendene og styrerm\.. hun sover men ligger slik alikevel.. flere som har det slik?? evt tips??
1down Skrevet 22. januar 2012 #2 Skrevet 22. januar 2012 Det gjør jenta vår også, er straks 5 mnd. Kan også hyle til på natta, jeg løper inn og sjekker på henne men hun sover. Tenker at det kan være magevondt jeg? Har så smått startet med smaksprøver vi, så jeg tenker at det kan være det. Ellers så sikler hun ekstremt mye og stapper begge nevene inn i munnen, så tenner er jo også en mulighet. Ellers ingen tips dessverre
julibaby10 Skrevet 22. januar 2012 #3 Skrevet 22. januar 2012 Min holdt også på litt sånn etter at vi begynte med litt mat. Kan det være det?
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2012 #4 Skrevet 22. januar 2012 kan være at vi har begynt med grøt morgen og kveld ja.. varte det lenge før det gikk over da???
julibaby10 Skrevet 23. januar 2012 #5 Skrevet 23. januar 2012 Han ble så hard i magen. Og han gikk fra å bæsje et par ganger om dagen, til å ha et opphold med avføring 2-5 dager. Så hadde nok vondt i magen. Begynte med malt i grøten, og ble bedre etter det. Nå sover han stort sett rolig fra ca 19. Våkner etter 7-9 timer, og sover videre til 06.30-8.30.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå