Gå til innhold

Støvletter, finner ikke noen som passer mine tykke legger :S

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lette etter støvletter i dag, på Solsiden i Trondheim. Jeg finner ikke noen som passer! Jeg er en ganske så lubben dame, med ca 100 kg fordelt på hele kroppen, og synes egentlig ikke at leggene er så innmari tykke, men det er de jo tydeligvis når jeg ikke finner støvletter som passer.

Ja jeg kan godt kjøpe skoletter istedet, men av og til er det finere med litt høyere støvletter. Ikke superhøye som overknee, men i allefall til midt på leggen.

Ble frustrert jeg, for jeg ser jo mange tykke damer rundt omkring med støvletter.....

Hvor kjøpe? I trøndelag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Zizzi har støvletter med ekstra tykkelse i leggene.

Vet ikke om de har det i Tr. Heim da...?

Skrevet

duoboots.com!!!! Jeg plages med det samme som deg og har bestilt støvletter der og jeg er kjempefornøyd!

Skrevet

Det er mange butikker som kan blokke ut støvlettene for deg. Bianco her jeg bor har det hvertfall og det er gratis. Har tykke legger selv

Skrevet

Aa flere fine tips her! Skal undersøke alle tre jeg, både Zizzi, duoboots og Bianco.

Tusen takk :)))

Skrevet

Har samme problemet, alltid hatt gigalegger og må vel leve med det, litt vondt da jeg kunne vært eier av sååå mange flotte støveletter, men litt for små i leggene. Da får man finne alternativer.

Gabor er ett merke jeg har funnet og er veeldig fornøyd med. Flere modeller har ekstra vidde i leggen og dermed perfekte for oss :) Spurte i en skoringenbutikk engang og den flinke damen kunne fortelle meg om disse. Du finner dem nok både på nett og skal være ett vanlig merke i div skobutikker. Lykke til håper du finner stilige og mange støveletter.

Skrevet

Hei. Jeg har også tykke legger. For 3 eller 4 år siden kjøpte jeg et par støvletter på duoboots. Har vært veldig fornøyd med de, men nå er de ganske slitt og jeg bestilte meg derfor et nytt par. Disse passet dessverre ikke i leggen, selv om jeg målte.. Bestemte meg for å sjekke noen butikker før jeg evt sendte de tilbake og batom annen størrelse.. De holder til i England og det er litt styr å bytte.., mva og sånn. Gikk på Skoringen og fikk kjempeservice. De hadde egen hylle med støvletter med ekstra vidde. Kjøpte et par fra Gabor. Kjempefornøyd :-) Sender tilbake de fra duoboots. Litt synd, for fikk regningen på mva idag, og må undersøke om jeg slipper unna den siden jeg returnerer støvlettene. Men jeg tror det skal være fullt mulig for deg å finne støvletter i butikken :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...