Anonym bruker Skrevet 21. januar 2012 #1 Del Skrevet 21. januar 2012 Hei trenger noen tips i forhold til nattesøvn. Har ei lita tulle på 7 mnd som sover veldig dårlig. Da hun var mindree kunne hun sove 5.6 timer på natten men etter at hun fylte 3mnd så endret dette seg og hun våkner hver1 til annen hver time. Hvis hun får pupp roer hun seg som regel ganske raskt, men må av og til holde litt på henne og synge. men hvis jeg ikke gir henne pupp hylskriker hun og vrir seg i sengen fra 30 min til 1,5 time. Utrolig slitsomt å holde på sånn hver natt. Vi har faste rutiner, men virker ikke som noen ting hjelper. Hun har også problemer med å sovne selv og bruker 30 min før hun sovner men våkner da etter 1 time. Kan det være hun er plaget av låsninger? Ellers er hun ei veldig blid jente på dagen. så da virker det ikke som noe plager henne. Noen som har noen tips, råd å komme med? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143903053-d%C3%A5rlig-s%C3%B8vn/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorrimor ♂♂ Skrevet 15. februar 2012 #2 Del Skrevet 15. februar 2012 Har hatt d slik selv m ymgstemann. Han sov nesten natta gjennom fram til han ble tre mnd, da ble han syk og etter s våkner han mye. D som hjalp hos oss var sa vi begynte m grøt, samt gi han hyppig pupp på dagtid. Samtidig er d viktig du de ikke er overtrøtte, da våkner de gjerne etter en time fordi de er oppspilte. Vet ikke når du legger han? Vi legger vår egentlig 18.30, m kan ofte bli 18.00 hvis han er veldig trett. I tillegg må man jo lære dem av m uvanene ved at man holder seg hard og ikke gir pupp, selv om d er VANVITTIG slitsomt om natta. Jeg ville forsikret meg om at hun får nok mat, og ev gitt henne vann på flaske når hun våkner. D pleier å gi seg etter en stund. Naphaug, eller også kjent som sove-Karin har ei bok om søvn som jeg synes er interessant, mange nyttige råd. Vet ikke om dette hjalp jeg, du har sikkert prøvd alt dette allerede, m d hjelper kanskje å vite at endre også sliter m nattsovingen? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143903053-d%C3%A5rlig-s%C3%B8vn/#findComment-144004756 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå