Anonym bruker Skrevet 21. januar 2012 #1 Skrevet 21. januar 2012 De har mista en grå boks med 12-14 DS spill og vi finner ikke de, dypt savnet, Noen som kan hjelpe de.
-mtp- Skrevet 29. januar 2012 #3 Skrevet 29. januar 2012 eg er ikke noe flink tl å finne ting ellers skulle eg ha hjelpet deg
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2012 #4 Skrevet 29. januar 2012 Er litt redd de er blitt stjålet av en av kompisene dels. Det har skjedd før av noe annet her, men vil jo ikke tro det. Har leita over alt her hjemme Takk
-mtp- Skrevet 29. januar 2012 #5 Skrevet 29. januar 2012 huff så kjedelig du får sende gutta dine på besøk til han du tror det kan vere så kan de stjele de tilbake om de kjenner dei igjen hihi
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2012 #6 Skrevet 29. januar 2012 Det var det da, er nok redd de ikke ligger framme der, men synes det er rart at foreldre ikke reagerer hvis ungen har 14 spill mer en de pleier, uff håper de ligger her hjemme en plass men har leita over alt
-mtp- Skrevet 29. januar 2012 #7 Skrevet 29. januar 2012 du folk er som gribber i dag... der eg har ungene i barnehagen har eg blitt fratatt 2 par sko og masse klær samt kjeladress og jakke+ tykk boble bukse.... Og det er kjedelig på en kald vinter dag og du står uten sko til jentene på beina og uten ytterklær å ha på dei bort til bilen... Og noen dager senere finner du akkurat like klær i en annen hylle men da har de skiftet navn inni klærene... Tviler på at barn fra 15mnd-3 år stjeler og skriver på navn uten hjelp fra voksne....
Anonym bruker Skrevet 29. januar 2012 #8 Skrevet 29. januar 2012 Det er sykt altså, hadde det skjedd meg hadde jeg blitt fly forbanna. Klær greit nok( mener det ikke er riktig forde altså ) men sko som unga går med, unga må gå i sokker hjem er jo helt forkastelig , nei fy altså:/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå