Gå til innhold

Vondt under puppene....flere som har det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter ytterst på sidene under puppene,nederst på ribbeina på en måte,kjennes ut som det er musklene som gjør vondt..Er det fordi det begynner å bli trangt så alt blir presset oppover? Er i uke 26 og har magen omtrent helt oppunder allerede siden jeg er så kort...VOndt å puste blir det av dette også :P

Fortsetter under...

Skrevet

Nesten godt å høre noen andre har det, beklager å si det men ;)

Trodde det var jeg som var unormal eller noe ikke var som det skulle... Er 28+4 nå, og siden uke 25 har det presset og vært vondt under brystene.. Det sprenger på ribbeina på en måte.

Er utrolig slitsomt og vondt... Er det noe man kan gjøre eller blir det bare verre og verre som det har blitt her??

Skrevet

Trenger ikke å beklage deg for det ;) Syns det var godt å høre at flere har det på samme måte jeg også ;) Her blir det værst utover ettermiddagen,men fy å vondt det er..Er vondt å puste,hoste,gå og sitte..Blir bedre når jeg ligger men med 2 barn fra før er ikke det lett :/

Jeg sitter med varm rispølse som jeg varmer i microen og håper at det skal hjelpe...Når jeg klemmer på ribbeina så gjør det vondt mellom dem,så jeg inbiler meg at det er muskler og fordi alt blir presset oppover...

HI

Skrevet

Har det på samme måte her faktisk.. Blir verre utpå dagen! Eneste jeg gleder meg til om dagen er å legge meg for natten, da er ikke smertene så store!! Men begynner å bli lei bekkenløsning, issjas, utslett, hormoner, vondt i ribbeina, ingenting av klærne passer og gleden er at verre skal det bli!!! Jadda... Dagens utblåsning.. ;) Men kommer heldigvis noe fantastisk ut av det!! Har bare ikke hørt om det med vondt i de ribbeina før, at det var en vanlig plage, men neimen om det gjør vondt ja!!

Skrevet

Samme her og,gleder meg til jeg skal legge meg for natta :)

Bekkenet er vondt her og,ellers alt bra,men vondt i ribbeina og bekkenet er vondt nok :P + klær som strammer! Vi får tenke at det blir noe helt fint ut av dette her og da blir plagene borte :)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...