Oppnedx2 Skrevet 21. januar 2012 #1 Skrevet 21. januar 2012 Liker sterke navn. Som Adam, David, Jakob , Oda, o.l Må fungere internasjonalt , være enkelt navn og ikke være jålette. Alle tips taes i mot med stor takk! Vi klarer ikke finne navnet vi elsker. Med nr 1 (sara) falt vi for navnet straks vi hørte det og var ikke i tvil. Hadde også ett guttenavn klart men for mange som heter det nå til at det er aktuelt :/
Mammas lykkebarn Skrevet 21. januar 2012 #2 Skrevet 21. januar 2012 Sara er jo et fantastisk navn!!! Hun må jo bare ha en lillebror som heter Henrik! Aksel er også fint. Hmmm...hva med jentenavn?? Kanskje Juliane eller Ella?
Oppnedx2 Skrevet 21. januar 2012 Forfatter #3 Skrevet 21. januar 2012 Aksel er på lista ! :-D Henrik elsker jeg, men fetteren min på 2 år heter det Liten familie.. sukk! Sara og Juliane likte jeg
Lea77 Skrevet 21. januar 2012 #4 Skrevet 21. januar 2012 Jeg har det på samme måde med navne....Vi kæmper lige nu for at finde et navn til lillesøster som kommer snart - de to store har også internationale navne Laura og Peter ....måske du kan bruge dem :-)
inimini Skrevet 22. januar 2012 #5 Skrevet 22. januar 2012 Sara er et kjempe fint navn:) Noen forslag fra meg: Sara og Samuel Sara og Isak Sara og Emil Sara og Erik Sara og Joachim Sara og Matteus Sara og Benjamin Sara og Aron Sara og Kasper Sara og Marie Sara og Lisa Sara og Lydia Sara og Emilie Likte du noen av disse?
Oppnedx2 Skrevet 22. januar 2012 Forfatter #6 Skrevet 22. januar 2012 Sara er et kjempe fint navn:) Noen forslag fra meg: Sara og Samuel Sara og Isak Sara og Emil Sara og Erik Sara og Joachim Sara og Matteus Sara og Benjamin Sara og Aron Sara og Kasper Sara og Marie Sara og Lisa Sara og Lydia Sara og Emilie Likte du noen av disse? Tusen takk begge to for flotte navneforslag :-) Veldig pene navn, som falt i smak! Godt å få svar fra noen som liker de samme navnene som meg :-) Kasper og Emilie hadde jeg faktisk ikke tenkt på, det skal foreslåes for sambo.
*Dubsgirl* Skrevet 25. januar 2012 #8 Skrevet 25. januar 2012 Sara og Alva Sara og Hanna Sara og Eline Sara og Thea Sara og Ingrid Sara og Maja Sara og Ella Sara og Selma Sara og Leah Sara og Wilma Sara og Nora Sara og Mia Sara og Luna Sara og Leona Sara og Alice Sara og Cora Sara og Lucas Sara og Liam Sara og Adrian Sara og Simon Sara og Daniel Sara og Leon Sara og Noah Sara og Filip Sara og Fredrik Sara og Niklas Sara og Oskar Sara og Emilian Sara og Victor Sara og Herman Sara og Max Sara og Elliot Sara og Linus Sara og Gustav Sara og Gabriel Sara og Mikael Sara og Isak Sara og Jonatan Sara og Tobias Sara og Edvin Sara og Albin/Alvin Sara og Martin
lovemybabies Skrevet 25. januar 2012 #9 Skrevet 25. januar 2012 Sara og Jonas Filip Alexander Julie Tindra josefine Jonatan
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå