Prøverpåentil Skrevet 21. januar 2012 #1 Skrevet 21. januar 2012 Hei dere:) Jeg hadde en spontanabort i Desmember, og har ikke rukket å få mensen engang får jeg tok en ny positiv test for noen dager siden. Egentlig veldig JEJ:D hihi. Men lurer på.. vet dere hvordan jeg kan beregne ca termin da? Skal jeg bruke første blødning i spontanaborten eller blir det helt feil? Og forresten.. vanlig med en den mensensmerter eller? Man blir jo så fort bekymret..hihi:)
VinterSol+2 Skrevet 21. januar 2012 #2 Skrevet 21. januar 2012 Hvor langt var du på vei da du mistet, ognår i desember var det? Ikke for å helle is i årene dine, men dersom man ikke har fått mensen tilbake, kan positiv test også være rest-hcg fra svangerskapet du hadde. (har opplevd det, veldig skuffende) Om du var type fem uker på vei og mistet 5.desember er ikke det noe å bekymre seg for sltså Prøver meg på et lite gratulerer jeg, man er ofte mer fruktbar i mnd etter en spontanabort,
Prøverpåentil Skrevet 21. januar 2012 Forfatter #3 Skrevet 21. januar 2012 Hvor langt var du på vei da du mistet, ognår i desember var det? Ikke for å helle is i årene dine, men dersom man ikke har fått mensen tilbake, kan positiv test også være rest-hcg fra svangerskapet du hadde. (har opplevd det, veldig skuffende) Om du var type fem uker på vei og mistet 5.desember er ikke det noe å bekymre seg for sltså Prøver meg på et lite gratulerer jeg, man er ofte mer fruktbar i mnd etter en spontanabort, Ja jeg er veldig klar over det også, hehe.. tok en digitaltest ca 3 uker etter spontanaborten og den var negativ.. så jeg vet at jeg ikke skal ha noe rester igjen i systemet nå altså.. Så de to testene jeg tok for et par dager siden skal stemme:)
VinterSol+2 Skrevet 21. januar 2012 #4 Skrevet 21. januar 2012 Da er det bare å rope gratulerer da! Normalt regner de spontanaborten som siste mens, og så justerer de etter ultralyden. Med mindre du vet når el var da, det gjør det mye enklere for både dem og deg!
Rime Skrevet 21. januar 2012 #5 Skrevet 21. januar 2012 Gratulere så mye, og ja, de mens lignende smertene du har er normale! De vil komme og gå og med forskjellig styrke, det er bare fordi livmoren strekkes og vokser!
Tigerlise&Anton prøver igjen Skrevet 22. januar 2012 #6 Skrevet 22. januar 2012 Jeg hadde SA 20. okt. og ble også gravid før jeg fikk igjen mensen. Hos meg hadde det funket dårlig å bruke sa-blødningen å regne ut i fra, det gikk mange uker før jeg fikk EL igjen. Men det kommer an på hvor langt man har kommet. Er man bare litt på vei (5-6 uker) så forsvinner hcg-nivået fort ut av kroppen igjen og EL kan komme, men er man lengre på vei tar det lengre tid å få alt ut av systemet. Uansett, gratulerer så mye!!! Fantastisk når det klaffer med en gang igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå