Gå til innhold

Vask av leker.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke leker vasker dere i oppvaskmaskin og hvilke vasker dere i vaskemaskin? Hva slags program og grad vaskes lekene på?

Hva med skitne tøyleker som ikke tåler vask?

Har et barn fra før som var skikkelig grisete av seg, så om nestemann skal arve vil jeg jo helst at det skal bli helt rent og hygienisk for en baby. Men sånn tøygreie med plastspeil på og tøybøker med elektronikk i, er det bare å kaste, eller kan man få det skikkelig rent på en måte?

Er helt grønn på vask av leker, noe som vises for å si det sånn..

Gjest Juliea+gullet07.03.11
Skrevet

Hei jeg har i allefal vasket bamser med musikk i og det har gått helt fint:) vasket de vel sammen med annet 40 graders tøy :)

Oppvasknaskin har jeg ikke her men har vasket hard lekene med oppvaskbørsten :) tar de en runde i oppvasknaskinen når jeg flytter.

Skrevet

Vasker ikke leker, utenom de som har erfart resultatet av spysyken ;) De som tydelig er skitne, får enten skuring for hånd(De av plast og sånt), eller vaskemaskin(bamser og dukkeklær og sånt).

De lekene som er helt forferdelige og vanskelige/umulige å rengjøre, blir kastet til slutt.

Skrevet

Hei jeg har i allefal vasket bamser med musikk i og det har gått helt fint:) vasket de vel sammen med annet 40 graders tøy :)

Oppvasknaskin har jeg ikke her men har vasket hard lekene med oppvaskbørsten :) tar de en runde i oppvasknaskinen når jeg flytter.

Hvilket program og hvilken grad kommer til å kjøre oppvaskmaskina på da? :)

Får satse på at spillebamsene holder her også da, men tøyboka som er festet til plast med elektronikk i vet jeg rett og slett ikke hva jeg skal gjøre med.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...