Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

• 2 uker senere...

Hehe,moro å se meningene deres :) Hadde blitt Amanda hvis jeg ha fått jente,men nå vet jeg at det blir gutt :) Var på 3D ultralyd Nå nettopp :)

Hva mener dere om:

Brian Leander

Noah

Alessandro

Marco Louis

Nicklas Leander

Marco Matheo

Synes det er veldig vanskelig dette med navn,med tanke på at mye er "oppbrukt og at jeg ikke har lyst til å ha typisk Norsk navn :P "

Brian havner i harryskuffen her. Noah er totalt oppbrukt. Alessandro blir altfor latino lover for min smak, noe Marco og Matheo også faller innunder...

Hva med:

Oleander

Tristan

Emilian

Rohan

Leopold

Silas

Tinius

Elliot

Colin

Cedric

Othelius

Neo

Natteus

Zaccheus

Sakarias

Man kan velge internasjonalt uten at det blir altfor 'eksotisk' på norsk :)

Hehe,moro å se meningene deres :) Hadde blitt Amanda hvis jeg ha fått jente,men nå vet jeg at det blir gutt :) Var på 3D ultralyd Nå nettopp :)

Hva mener dere om:

Brian Leander

Noah

Alessandro

Marco Louis

Nicklas Leander

Marco Matheo

Synes det er veldig vanskelig dette med navn,med tanke på at mye er "oppbrukt og at jeg ikke har lyst til å ha typisk Norsk navn :P "

Brian høres veldig merkelig ut på norsk, og Leander er vel oppbrukt av de yngste mødrene for lenge siden.

Som sagt liker jeg Marco og Niklas, og Marco er IKKE hundenavn, det er et flott italiensk navn som går på norsk også :-)

MEN jeg synes det blir harry med et 100% utenlandsk navn når gutten er født og oppvokst i Norge. F.eks. vil det jo bli rart for ham å presentere seg som Marco Louis når han er på ferie i utlandet f.eks., da får han nok noen rare blikk og mange som tror han er fra Italia f.eks. Så står han der, høy og lys :-D hehe... Da ville jeg f.eks. brukt Marco, men med et norsk andre navn, det første jeg kommer på er Marco Johannes og Marco Olaves, men du skjønner tegningen ;-)

Annonse

Brian Leander - Brian er forferdelig på norsk, Leander syns jeg er fryktelig oppbrukt

Noah - Helt ok, men fryktelig kjedelig i min bok. :S

Alessandro - Aaaaaaltfor erkeitaliensk.

Marco Louis - Veldig veldig unorsk.

Nicklas Leander - Hva med Nicolas?! Myyye finere enn Nicklas, mener jeg. :D Og dessuten mer internasjonalt, hvilket det virker som du liker. Nicklas blir veldig svensk.

Marco Matheo - Matheo havner i samme haug som leander.

• 2 uker senere...

Brian Leander - Brian er forferdelig på norsk, Leander syns jeg er fryktelig oppbrukt

Noah - Helt ok, men fryktelig kjedelig i min bok. :S

Alessandro - Aaaaaaltfor erkeitaliensk.

Marco Louis - Veldig veldig unorsk.

Nicklas Leander - Hva med Nicolas?! Myyye finere enn Nicklas, mener jeg. :D Og dessuten mer internasjonalt, hvilket det virker som du liker. Nicklas blir veldig svensk.

Marco Matheo - Matheo havner i samme haug som leander.

Hehehe... Artig å se hva du mener :) Liker Marco og Nicklas best akkurat nå..

Hva mener dere om:

Brian Leander

Noah

Alessandro

Marco Louis

Nicklas Leander

Marco Matheo

Brian høres veldig merkelig ut på norsk, og Leander er vel oppbrukt av de yngste mødrene for lenge siden.

Som sagt liker jeg Marco og Niklas, og Marco er IKKE hundenavn, det er et flott italiensk navn som går på norsk også :-)

MEN jeg synes det blir harry med et 100% utenlandsk navn når gutten er født og oppvokst i Norge. F.eks. vil det jo bli rart for ham å presentere seg som Marco Louis når han er på ferie i utlandet f.eks., da får han nok noen rare blikk og mange som tror han er fra Italia f.eks. Så står han der, høy og lys :-D hehe... Da ville jeg f.eks. brukt Marco, men med et norsk andre navn, det første jeg kommer på er Marco Johannes og Marco Olaves, men du skjønner tegningen ;-)

Hehe,flirte godt når jeg så han for meg stå i utlandet å presentere seg :P Enig i det du sier :) Liker Marco veldig godt og det er absolutt ikke noe hundenavn i mine ører! :) Har veldig lyst på mellom navn,men det blir nok ett "norskaktig" mellomnavn isåfall :) Marco Johannes ble litt kristen aktig for meg :P Vet ikke hvorfor,bare ble sånn ! Olaves minte meg om en tresort :P Får deg vel en god latter nå... :) Så dette er vanskelig! Men Marco og Nichlas står øverst enda.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...