Anonym bruker Skrevet 21. januar 2012 #1 Skrevet 21. januar 2012 Hvor tidlig/sent i svangerskapet har dere gått over til mammabukser?
Marit 27 Skrevet 21. januar 2012 #2 Skrevet 21. januar 2012 Sniker meg inn her fra 2. trimester jeg:) Jeg begynte tidlig:) har fra ca uke 7 vært mye kvalm og da var det ubehagelig å ha noe som lå stramt over magen, tror jeg kjøpte min første mammabukse i uke 10. finnes jo mange foskjellige "størrelser" på magestrikkene da:) Men tenker det er veldig forskjellig fra person til person. er jo noen som klarer å gå med sine slimfittjeans hele svangerskapet. Noen har vel litt mere følsomme mager enn andre:)
Solformørkelse Skrevet 21. januar 2012 #3 Skrevet 21. januar 2012 Jeg måtte skaffe meg en idag. Var lei av å alltid måtte ta opp øverste knapp i buksen,og som deg ble jeg kanske uvell av stramme bukser. Jeg er 10+4. Føler det er tidlig,men det er no ikke så mye å gjøre med:-)
Revenka78 Skrevet 21. januar 2012 #4 Skrevet 21. januar 2012 Orker ikke å ha på meg mine skinny jeans, så i morgen skal jeg pakke vekk alt vanlig tøy og hente ned gravidklærne fra loftet. Kjolene mine kan jeg heldigvis bruke;-)
Num.mer2 Skrevet 21. januar 2012 #5 Skrevet 21. januar 2012 Jeg begynte med mammabukser like etter uke 12, men det var mer fordi at det var mammabukser. Kunne bruke mine vanlige bukser helt frem til fødsel..
Kristiiin Skrevet 22. januar 2012 #6 Skrevet 22. januar 2012 Jeg har gått vekk fra bukser og bruker tights og fin tunika/kjole over. Er 11 uker på vei, vi har ikke fortalt noen om graviditeten, så jeg blir litt busted om noen ser meg bruke mammabukse da
Tessy Skrevet 22. januar 2012 #7 Skrevet 22. januar 2012 Jeg måtte prøve mamambuksene mine i dag...de ligger øverst i skapet og venter....men tar dem nok ikke frem før etter uke 15-17, får se hvordan magen blir denne gangen! Mange sier jo den kommer fortere andre gang.... Hva er deres erfaringer?
SuperMoM <3 Skrevet 22. januar 2012 #8 Skrevet 22. januar 2012 Har ikke begynt enda og er i uke 24+5.
JuneRR Skrevet 22. januar 2012 #9 Skrevet 22. januar 2012 Brukte mine egne bukser hele forrige sv.skap, med strikk i knappehullet og rundt knappen Nå er jeg 37+ 5, og bruker noen av buksene mine, mens noen er ubehagelige...går egentlig mye i tights og kjole/tunika. Kjøpte en mammabukse rundt uke 20 denne gangen, og den har jeg brukt endel...kjempedeilig! Magen kom definitivt raskere denne gangen. Begynnte vel å få mage allerede rundt uke 10-12. I første sv.skap var det knapt synlig før godt over halvveis, faktisk. Så stor forskjell
Rosarose Skrevet 22. januar 2012 #10 Skrevet 22. januar 2012 Er i uke 16 og har ikke begynt å bruke mammabukser ennå. Går mye i tights og tunika da...
VinterSol+2 Skrevet 23. januar 2012 #11 Skrevet 23. januar 2012 Første svangerskap kunne jeg gå i vanlig bukse nesten hele svangerskapet.. Andre svsngerskap byttet jeg til mammatøy rundt uke 15 tenker jeg... Tredje svangerskap måtte jeg gi opp i uke elleve *fnis* så magen kommer tidligere ja!! Men jeg har kjøpt noen helt geniale bukser på cubus, som er vanlige bukser som fungerer som mammabukser ut svangerskapet også.. Haremsbukseaktigel uten at de er sånn sæggete mellom bena. Ikke akkurat jeans da, men det går jeg ikke med sånn veldig ofte likevel..
Mamma til gullgutt Skrevet 23. januar 2012 #12 Skrevet 23. januar 2012 Jeg går nesten bare i jeans, og må nå i uke 19 plukke frem mammabuksene fra svangerskap. Det var utrolig deilig å "slippe magen ut". Kun sjefen på jobb som vet jeg er gravid, men det spørs vel hvor lenge det varer nå. Synes magen bulte vel mye i dag, gitt...
AngryBird Skrevet 23. januar 2012 #13 Skrevet 23. januar 2012 Sist ble det aldri til at jeg kjøpte noen gravidklær. Kjøpte bare noen ekstra lange topper og singletter:) De fleste buksene mine passa faktisk fint hele veien:D Hvor kjøper dere mammabukser? Husker jeg fant noen på HM sist, men de var virkelig ikke fine på.... Så ut som en flodhest:P
esam Skrevet 23. januar 2012 #14 Skrevet 23. januar 2012 Begynte med mammatøy da de andre klærne ble ubehagelige.... Var ca 25 uker på vei da!
Marit 27 Skrevet 23. januar 2012 #15 Skrevet 23. januar 2012 Første svangerskap kunne jeg gå i vanlig bukse nesten hele svangerskapet.. Andre svsngerskap byttet jeg til mammatøy rundt uke 15 tenker jeg... Tredje svangerskap måtte jeg gi opp i uke elleve *fnis* så magen kommer tidligere ja!! Men jeg har kjøpt noen helt geniale bukser på cubus, som er vanlige bukser som fungerer som mammabukser ut svangerskapet også.. Haremsbukseaktigel uten at de er sånn sæggete mellom bena. Ikke akkurat jeans da, men det går jeg ikke med sånn veldig ofte likevel.. De cubusbuksene har jeg også, de er deilige!! Til Angrybird: jeg kjøpte nettopp noen bukser på HM som var edilige også har jeg kjøpt noen fine jeans på ellos.no, også fante jeg noen som var lite brukt på finn.no:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå