kleika Skrevet 21. januar 2012 #1 Skrevet 21. januar 2012 hei idag går vi inn i vannmannens tegn og med 15 dage til termin er sjansen for at hun blir vannman nesten 100prosent. vannmann som begge hennes foreldre, som 2 av hennes besteforeldre og som sin tante plus diverse andre familiemedlemmer litt lengere ute;-) så nå lille jenta mi kan du bare komme. ønsker held og lykke til alle andre der liksom meg nå venter vannmenn,så kan de bare komme ;-)
Gjest Kira 1 + 1 underveis ♥ Skrevet 21. januar 2012 #2 Skrevet 21. januar 2012 Det blir en vannmann her også, men må innrømme at jeg vet lite om det stjernetegnet. (Både far og jeg er tvilling, så det er kanskje like greit at vi ikke får flere av dem i huset*s*). Jeg skal ha ks på bursdagen til mannen min sin storebror og mormor, så litt spesiell dato for han. Spesielt fordi mormoren hans døde 97 år gammel for to år siden. Masse lykke til til dere alle, så gleder jeg meg til vi sees igjen på Småtroll 0-1 om ikke så altfor lenge;) (og forhåpentligvis uten både bekkenplager og kolikk, krysser fingrene.. hehe!)
Minilille Skrevet 21. januar 2012 #3 Skrevet 21. januar 2012 Det har jeg ikke tenkt på, men med 11 dager igjen blir det nok det her også da Som sin mor.. Så det er et fint tegn å være født i Er spent på om hun kommer i 30års gave på mandag jeg..
kleika Skrevet 21. januar 2012 Forfatter #4 Skrevet 21. januar 2012 hei kira hvilken dato har du fått til keisersnitt? ja minilille har lurt på om hun ku finne på å komme min bursdag også,men det er en uke etter termin så håper på før :-),men skal krysse fingre for en deilig bursdagspresang til deg på mandag :-)
Gjest Kira 1 + 1 underveis ♥ Skrevet 21. januar 2012 #5 Skrevet 21. januar 2012 hei kira hvilken dato har du fått til keisersnitt? ja minilille har lurt på om hun ku finne på å komme min bursdag også,men det er en uke etter termin så håper på før :-),men skal krysse fingre for en deilig bursdagspresang til deg på mandag :-) Har fått ks mandag 13.februar, så snart "bare" tre uker igjen... sukk! Kjennes ut som om livet står litt på vent for tiden, så gleder meg til å få kroppen min tilbake igjen etter det. I tillegg har den lille nå lagt seg i en rar posisjon i magen, usikker på om det er tverrleie eller hvordan han ligger. Trykker overalt, og kjenner igjen dette fra forrige som også lå i tverrleie. Han lå i hodeleie når jeg var hos jordmor på mandag, men jeg tok tydeligvis gleden på forskudd... hehe! Er litt mer komplisert å dra de ut under operasjonen når hele ungen ligger oppunder ribbeina. Får håpe din lille kommer før din bursdag da... joda, det gjør hun. Dermed basta;)
kleika Skrevet 21. januar 2012 Forfatter #6 Skrevet 21. januar 2012 hei kira skal notere meg datoen og sende deg noen varme tanker den dagen,deiligt med en fastsatt dato å forholde seg til :-)
Gjest Kira 1 + 1 underveis ♥ Skrevet 21. januar 2012 #7 Skrevet 21. januar 2012 Hehe, takk for det;) Må innrømme at jeg gruer meg litt, fordi forrige ks var mitt livs verste opplevelse. Mye gikk galt, og trodde jeg skulle dø (selv om det var planlagt). Men har jo valgt å gjøre det igjen frivillig, så skal vel ikke klage, hehe;)
kleika Skrevet 21. januar 2012 Forfatter #8 Skrevet 21. januar 2012 hei ja det er utrolig hvad vi går med på,min første fødsel var lang og endte med tang uf den var tøff nr 2 var heldigvis bedre så vi krysse fingre for at alt går greit for deg denne gangen :-) sitter her og håper på smerter,men vet også at når de kommer vil jeg tenke åh nei jeg vil ikke føde spol tiden frem hehe. Man kan jo lure på om vi er tossede eller modige ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå