Gå til innhold

At føles så nytt..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er mitt 3 svangerskap men ALT føles så nytt at eg blir forfjamset oppi det hele. Sist eg gjekk gravid var i 06, så er jo noen år siden.

Er 38+1 idag å når eg reiser meg så kjennes de ut som ungen skal falle ut hvert øyeblikk. å det er så ubehagelig. å når eg skal sette meg ned bakover i stolen/sofaen så kjennes det ut som eg setter meg på ungen. Kan ikke huske eg har hatt de slik før. Vertfall ikke i dette sv.skapet. Er det noen som vet og har tips så mottas dei med STOR GLEDE??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff det hørtes ikke godt ut,men tror du ikke det er fordi du nærmer deg fødselen ganske så snart å gjøre? ski,kkelig nedtrykksfølelse høres det ut som på meg.Dra til jordmor for en GU på mandag så kanskje du er mer moden enn du tror.Eller legevakta om det blir verre.Jeg er i uke 35 +2 nå.Jeg er også 3.gangs.Føler meg så heldig som skal igjennom det igjen.Fødte sist i 95 og 99...Nyter hvert sekund :) Gleder meg til det som står foran meg,og føler at det er litt nytt jeg også,men i positiv forstand :) Lykke til,håper alt går bra,og at du får svar på det du lurer på når/hvis du kontakter jordmor eller lege!

Skrevet

Eg var begynt å bli moden på onsdag da eg måtte på sjukehuset for vi trodde de var i gang, men viste seg å var ungen som låg i tverrleie å hver gang eg fikk ei kynner låg han å presset på hoftene å de var vondt de.(bekkenløsning å låsning)

For min del må bare fødselen starte nå altså :P Hadde ikke vore feil siden maen skal jobbe kveld neste uka.

Skal på kontroll på sjukehuset på mandag i forbindelsen me leie å blodtrykk så får høre med dei da vist de ikke blir verre. :P

Takk for svar. :) Du og må ha masse lykke til videre :)

Skrevet

Ja da har du jo sjekket deg godt:) Skal de prøve å vende babyen da om den fortsatt ligger i tverrleie?

Skrevet

Han ligg rett vei nå. Måtte på kontroll dagen etter pga tette kynnere som var regelmessige å vonde som ja. Så har bare mye fostervann og stor livmor slik at han kan turne. Men han har sparket oppover idag i puppene så er forsatt rett vei :P

Men eg kan ikke huske eg har hatt de at de kjennes ut som ungen komme ut når eg reise meg dei andre gangene. å de andre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...