2 prinser og et nurk på vei Skrevet 21. januar 2012 #1 Skrevet 21. januar 2012 Er mitt 3 svangerskap men ALT føles så nytt at eg blir forfjamset oppi det hele. Sist eg gjekk gravid var i 06, så er jo noen år siden. Er 38+1 idag å når eg reiser meg så kjennes de ut som ungen skal falle ut hvert øyeblikk. å det er så ubehagelig. å når eg skal sette meg ned bakover i stolen/sofaen så kjennes det ut som eg setter meg på ungen. Kan ikke huske eg har hatt de slik før. Vertfall ikke i dette sv.skapet. Er det noen som vet og har tips så mottas dei med STOR GLEDE??
lykketroll3 Skrevet 21. januar 2012 #2 Skrevet 21. januar 2012 Uff det hørtes ikke godt ut,men tror du ikke det er fordi du nærmer deg fødselen ganske så snart å gjøre? ski,kkelig nedtrykksfølelse høres det ut som på meg.Dra til jordmor for en GU på mandag så kanskje du er mer moden enn du tror.Eller legevakta om det blir verre.Jeg er i uke 35 +2 nå.Jeg er også 3.gangs.Føler meg så heldig som skal igjennom det igjen.Fødte sist i 95 og 99...Nyter hvert sekund Gleder meg til det som står foran meg,og føler at det er litt nytt jeg også,men i positiv forstand Lykke til,håper alt går bra,og at du får svar på det du lurer på når/hvis du kontakter jordmor eller lege!
2 prinser og et nurk på vei Skrevet 21. januar 2012 Forfatter #3 Skrevet 21. januar 2012 Eg var begynt å bli moden på onsdag da eg måtte på sjukehuset for vi trodde de var i gang, men viste seg å var ungen som låg i tverrleie å hver gang eg fikk ei kynner låg han å presset på hoftene å de var vondt de.(bekkenløsning å låsning) For min del må bare fødselen starte nå altså Hadde ikke vore feil siden maen skal jobbe kveld neste uka. Skal på kontroll på sjukehuset på mandag i forbindelsen me leie å blodtrykk så får høre med dei da vist de ikke blir verre. Takk for svar. Du og må ha masse lykke til videre
lykketroll3 Skrevet 21. januar 2012 #4 Skrevet 21. januar 2012 Ja da har du jo sjekket deg godt:) Skal de prøve å vende babyen da om den fortsatt ligger i tverrleie?
2 prinser og et nurk på vei Skrevet 21. januar 2012 Forfatter #5 Skrevet 21. januar 2012 Han ligg rett vei nå. Måtte på kontroll dagen etter pga tette kynnere som var regelmessige å vonde som ja. Så har bare mye fostervann og stor livmor slik at han kan turne. Men han har sparket oppover idag i puppene så er forsatt rett vei Men eg kan ikke huske eg har hatt de at de kjennes ut som ungen komme ut når eg reise meg dei andre gangene. å de andre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå