Anonym bruker Skrevet 21. januar 2012 #1 Skrevet 21. januar 2012 Jeg har en aktiv gutt på 21 mnd som alltid har hatet å sitte i vogna. Har prøvd musikk, mat, ratt osv. for å aktivisere han i vogna. Nå som han kan gå selv vil han enten gå selv eller bæres. nå er jeg gravid i 25 uke, og det begynner å bli rimelig tungt for ryggen å bære han.... Når vi går noe sted og han går selv stopper han hver 5. meter, går i motsatt retning nesten alltid, stopper og ser på alt mulig. Er jo bra at han er nysgjerrig, men det er jo utrolig slitsomt å gå tur med han. Må han sitte i vogna hyler han så lenge han må sitte der. Er det noen som har noen tips? Hvordan få en på snart to år til å gå i nesten normalt tempo i riktig reting? Eller er det urealistisk at han skal bruke mindre enn e time til butikken? Når blir det litt lettere å gå på tur med de små? Hilsen turglad (men tursliten) gravid mamma
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2012 #2 Skrevet 21. januar 2012 Hva med babyakebrett eller sykkel med styrestang? Sykkelen funket her. Tror ikke man kan forvente at en 2åring kan gå i normalt tempo uten å undersøke all verdens med ting. Så da må man jo bare prøve andre ting. Hva med bæremeis? Eller, kanskje ikke aktuelt når du er gravid.. Om det blir lettere vet jeg ikke.. Kanskje når de er 4+? Men så blir de tenåringer, og da får man de ikke med på tur lengre....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå