Gå til innhold

Vinterposer, vårposer...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snart er det på tide å bytte til sportsdelen, forhåpentligvis ikke før i mars.

Hva gjør dere andre?

Bruker dere de posene barna bruker nå på vinteren?

Bytter dere når det blir litt mer vår i luften og litt varmere?

Ser det finnes så mange vognposer som, vinterposer, fleeceposer og fliceposer til vår/høst bruk og nå en "ny" greie som heter easygrow cover (har selv easywalker). Tror jeg kommer til å kjøpe denne.

Selger de denne i butikken enda? se de har den på nett.

Har en slik en gammel lammeskinnspose med cordtrekk utenpå (arvet fra meg selv).

Men synes ikke den er helt ideel til sportsdelen, da den ikke kan "snurpes" igjen oppe ved halsen. Så jeg vil tro at det bli ganske åpent oppe fra halsen og opp.

Hvor mange vongposer skal man ha og trenger?

Eller er det bare et salgstriks fra forhandler!?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eller er det bare et salgstriks fra forhandler!?

Det er nok ofte slik at forhandlerne lager behovene for oss ja, både når det gjelder det ene og det andre. Så en vognpose til et hvert behov er langt i fra nødvendig.

MEN det kommer selvsagt også an på hvilken vogn man har. Mange vogner er åpne og er ikke så enkle å "holde" på plass dyner og tepper i. Som f eks Easywalker og andre trehjulinger.

Jeg har selv klart meg med en pose, min egen gamle skinnpose her også. Den har jeg brukt i både bag og sportsdel, samt sportstrille. Har Simo Duo og Emmaljunga Scooter. Til Scooteren kjøpte jeg riktignok en Emmaljunga pose, men det var fordi guttungen etterhvert vokste ut av skinnposen.

På vår og sommer bruker jeg dyne eller teppe og i de vognene jeg har er ikke det noe problem.

Skrevet

Hei, jeg brukte også min gamle lammeskinnspose (også med cordtrekk, kanskje vi har like? :)) i starten på første barn, men når vi gikk over til sportsdelen av vognen var det ikke mulig å feste denne på noe vis, så da gikk vi over til Voksi Urban-posen i stedet (denne lager man hull i så man får festet selene inne i posen, så babyen sitter fast også med pose på). Men det kan hende det ikke trengs i din vogn, vi har en Brio kombivogn.

Vi hadde ikke noen "vårpose" e.l., så når det ble for varmt til lammeskinn/voksi, gikk vi over til dyne/teppe. Man kan jo regulere varmen ganske bra selv med hvor mye man kler på barna og bruk av tepper osv. :)

Så etter min mening trenger man bare en vinterpose, samt gode klær og noen pledd/tepper. :)

Skrevet

Trenger bare en vinterpose. Bruker heller bare et ganske stort fleece pledd å pakke rundt jenta mi.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...