Blomstenogmeg Skrevet 21. januar 2012 #1 Skrevet 21. januar 2012 Vi har lyst til å reise til Korfu i starten av juni, da vil frøkna være 7 mnd. Noen som har vært der? Evt steder og hoteller å anbefale? Hva med andre greske øyer?
zassy☆ Skrevet 21. januar 2012 #2 Skrevet 21. januar 2012 Vi har også tenkt oss til Hellas, henger meg med på tråden her og håper du får mye tips! Når skal dere? Vi har vært i Korfu, men kunne tenkt meg å dra et annet sted denne gangen, veldig rolig og fin plass vi var på da. Likte Hellas veldig godt!
Blomstenogmeg Skrevet 21. januar 2012 Forfatter #3 Skrevet 21. januar 2012 Husker du hvor på Korfu dere var? Er det mye terreng? Da tenker jeg først og fremst på barnevogn hinder... Jeg har vært på veldig mange av de greske øyene, Skiathos er en veldig fin øy...
zassy☆ Skrevet 21. januar 2012 #4 Skrevet 21. januar 2012 hmmm jeg husker faktisk ikke i farta, skal spørre samboer senere, er noen år siden nemlig og vi hadde ikke baby da vi var der så jeg tenkte ikke over terrenget så veldig, hehe, men var "vanlige veier" mener jeg. Vi var på et ganske rolig sted husker jeg. Blir rart å reise med baby er spent på hvordan det blir! Flott med tips, skal google Skiathos
zassy☆ Skrevet 21. januar 2012 #5 Skrevet 21. januar 2012 Dassia het det! at jeg kunne glemme det navnet, hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå