Anonym bruker Skrevet 21. januar 2012 #3 Skrevet 21. januar 2012 Når han var mellom 2 1/2 og 3 år. Han "oppdaget" han vel på rett nå i høst når det begynte å gå på Barne-tv. Hadde bevisst forsøkt å holde han litt unna før det, for har sett hvor hekta enkelte gutter kan bli. Han er fortsatt bare lite til middels interessert, så satser på det blir med det.
WildPrincess Skrevet 21. januar 2012 #4 Skrevet 21. januar 2012 Litt over 3 år, men fortsatt er det selve kaptein Sabeltan sangen "hiv og hoi" som er den som fenger mest.
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2012 #5 Skrevet 21. januar 2012 Når han var mellom 2 1/2 og 3 år. Han "oppdaget" han vel på rett nå i høst når det begynte å gå på Barne-tv. Hadde bevisst forsøkt å holde han litt unna før det, for har sett hvor hekta enkelte gutter kan bli. Han er fortsatt bare lite til middels interessert, så satser på det blir med det. Hva er problemet med at han blir mer enn middels interessert? Har aldri oppfattet det som noen negativ egenskap å bli veldig interessert i noe, enten det er Kaptein Sabeltann, dinosaurer eller noe annet. Tvert imot vitner det om evne til konsentrasjon og innlevelse
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2012 #6 Skrevet 21. januar 2012 Når han var mellom 2 1/2 og 3 år. Han "oppdaget" han vel på rett nå i høst når det begynte å gå på Barne-tv. Hadde bevisst forsøkt å holde han litt unna før det, for har sett hvor hekta enkelte gutter kan bli. Han er fortsatt bare lite til middels interessert, så satser på det blir med det. Hva er problemet med at han blir mer enn middels interessert? Har aldri oppfattet det som noen negativ egenskap å bli veldig interessert i noe, enten det er Kaptein Sabeltann, dinosaurer eller noe annet. Tvert imot vitner det om evne til konsentrasjon og innlevelse Skrekken er vel at han skal bli som min nevø. Han var totalt hekta fra han var 2 1/2 - 5 år. Det dreide seg KUN om Kaptein Sabeltann, ingenting annet fenget. Han gikk konstant med sverd i hånda, fektet, slo og stakk alt og alle. Veldig slitsomt. Selvfølgelig mye foreldrene sine feil at han ikke hadde grenser og regler på hva som var lov. Og gutten min er ikke helt ulik han i væremåte, så er litt redd for at det samme skal skje her. Ellers er jeg ikke noe imot Sabeltann sånn sett, det er mye godt budskap også, men dessverre så har de små lett for å ta til seg det tøffe og erfaringen er altså at det kan bli litt for mye av det.
MillaCamilla Skrevet 21. januar 2012 #7 Skrevet 21. januar 2012 Da han var 1,5 år. Kom hjem fra barnehagen og sa "Taptein Tainn" (de hadde sunget sangen der) og siden har dvd'n gått omatt og omatt;-) Vi gleder oss til de beste episodene legges ut for salg.
Skylander Skrevet 21. januar 2012 #8 Skrevet 21. januar 2012 Min var ca 2 når han fattet intresse for "satan"! Mitt tantebarn har også begynnt å interesere seg for det nå i en alder av 2 år og ett halvt år
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå