Toolose Skrevet 20. januar 2012 #1 Skrevet 20. januar 2012 (endret) Hei alle sammen Er helt ny i 3. trimester og er bare 28+3, så henger vel langt bak de fleste her inne, virker som de fleste her nærmer seg slutten? Har egentlig termin 14 april, men da barnet vårt har Gastroschise (dvs at tarmene hans vokser utenfor kroppen hans), så han skal ut med keisersnitt mellom uke 34-36 dvs i starten/midten av mars en gang! Mye kontroller på Riksen mht ultralyd hver uke og skal nå begynne med ctg 2 ganger i uken i tilegg, så kan vel si at jeg gleder meg litt til å bli ferdig med dette her, hehe! Vi får han forhåpentlig hjem fra sykehuset i løpet av 4 uker ca, og at han slipper unna med 1-2 operasjoner! En litt tøff tid i vente akkurat det der, men lillemann er sterk, og vi vil klare dette Ser frem til å lære masse av dere som er her inne på forumet! Endret 20. januar 2012 av Toolose
Dini Skrevet 20. januar 2012 #2 Skrevet 20. januar 2012 Hei og velkommen inn =) Regner med det kommer flere som er rundt omkring like langt på vei som deg snart, eller at dere gjør dere mer og mer synlige jo nærmere fødsel dere kommer =) Er jo mer man lurer på jo nærmere en kommer=) Her er en link med litt info for oss i 3. trimester =) http://www.klikk.no/forum/barnimagen/index.php/topic/143897433-viktig-info-for-3-trimester-holdes-gjerne-oppe-pa-1-siden/ og er det noe, så rop det ut her i forumet =) ønsker deg lykke til videre i svangerskapet =)
BettyBoob Skrevet 21. januar 2012 #3 Skrevet 21. januar 2012 Masse lykke til videre i 3 tri! Håper alt går bra med gutten deres
Fgf februar 12 Skrevet 21. januar 2012 #4 Skrevet 21. januar 2012 Velkommen til 3. Tri. Siste etappe er i gang. Husker jeg følte det litt som deg da jeg var "ny" her syns alle var i permisjon ol. Men det blir flere i din situasjon etterhvert. Håper det går bra med den lille når han kommer tilverden. Forstår du blir lei av alle turene til leger og sykehus, men du får fokusere på at det er bra med god oppfølging! Lykke til, nyt de gode dagene så du holder ut de som ikke er så god.
Toolose Skrevet 21. januar 2012 Forfatter #5 Skrevet 21. januar 2012 Takk for link og hyggelige ord! Er sykemeldt ut svangerskapet, så merker at dagene blir litt lange innimellom! Lite å ta seg til når man har vært sykemeldt i noen måneder allerede Er spennende å lese om alle erfaringene her, men er litt spent da jeg skal ta keisersnitt og lurer litt på andres erfaringer? Det som er litt skummelt er at de kan plutselig si på en kontroll at nå må ungen ut, i dag!! Eller så kan jeg være heldig å få det dagen etter.. Men er jo så kort varsel.. Føler at jeg nesten burde ha baggen klar allerede med ting til meg? Babyen får jeg jo ikke hjem på noen uker, så trenger ikke å pakke noe til han, utenom kanskje litt klær. Eller høres det litt for hysterisk ut?
12Januarspire Skrevet 23. januar 2012 #6 Skrevet 23. januar 2012 Hei hei, er også ny her, flyttet inn i dag og har termin 17 April Gleder meg ordentlig nå ja, skal kjøpe barnevogn neste mnd og andre ting blir vel kjøpt inn sånn etterhvert
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå