Gå til innhold

Flere som syr barneklærne selv? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg begynte å sy i fødselspermisjonen og synes det er så gøy! Syr alle klærne til lillegutt selv. Unntatt ytterplagg og sokker da.. Flere som syr her? Hadde vært artig å se det dere gjør i såfall! Hvis noen er interesserte i å se det jeg syr er bloggadressen til meg og venninna mi www.pingogpeli.blogspot.com

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så mye flott dere lager! Skulle ønske jeg kunne sy. Er ivrig nettshopper av hjemmesydd barnetøy. Både nytt og brukt og mest fra Danmark.

Skrevet

Så mye flott dere lager! Skulle ønske jeg kunne sy. Er ivrig nettshopper av hjemmesydd barnetøy. Både nytt og brukt og mest fra Danmark.

Takk! Det er bare å begynne da:) Skikkelig artig! Jeg hadde ikke sydd et eneste plagg (unntatt et forkle på tekstilen på ungdomsskolen) før jeg begynte for ca. et år siden. Har fått helt dilla etter det:)

Mye fint fra Danmark ja! Kjøpte ikke så mye hjemmesydd før, men mye danske merker som har artige stoffer!

Skrevet

Bare ett år? Wow. Imponerende å bli så god så kjapt. Jeg kunne nok lett blitt hekta selv men tida strekker ikke til nå med 4 mnd baby og en 2 åring.

Skrevet

Takk:) Skjønner det blir lite tid med to små ja:) Jeg har ikke begynt å jobbe igjen ennå, og kan holde på om kveldene. Så utnytter tida max til hobby så lenge jeg kan! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...