Gå til innhold

Flere som syr barneklærne selv? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg begynte å sy i fødselspermisjonen og synes det er så gøy! Syr alle klærne til lillegutt selv. Unntatt ytterplagg og sokker da.. Flere som syr her? Hadde vært artig å se det dere gjør i såfall! Hvis noen er interesserte i å se det jeg syr er bloggadressen til meg og venninna mi www.pingogpeli.blogspot.com

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herlig blogg!!! Den vil jeg følge med på!! :)

Jeg syr også litt til gutten min, men langt fra så avansert som dere! Har begynt med halstørkle og smikker. Har sydd også en bukse og tar snart fatt på neste... det blir jo også endel babystæsj og ting som er kjekt å gi til gaver da!

Se dere har butikk på epla... tenkte selv å åpne en butikk der etter hvert, men må lage litt først tenker jeg! :)

Lykke til videre!! :)

Skrevet

Å, tusen takk begge to! :) Baby Bliss, si ifra om du Åpner Eplabutikk da, sÅ kan jeg se! Synes det er sÅ gøy Å se hva andre syr og fÅr til ogsÅ, og bli inspirert:D Du har ikke blogg du da?

Skrevet

Hvorfor i alle verden ble alle å'ene store..?

Skrevet

Jeg begynte å sy i fødselspermisjonen og synes det er så gøy! Syr alle klærne til lillegutt selv. Unntatt ytterplagg og sokker da.. Flere som syr her? Hadde vært artig å se det dere gjør i såfall! Hvis noen er interesserte i å se det jeg syr er bloggadressen til meg og venninna mi www.pingogpeli.blogspot.com

Kan jeg ha "sett" deg på sykroken? Jeg er selv en sniker/drømmer på sykroken ;D

Skrevet

Kan jeg ha "sett" deg på sykroken? Jeg er selv en sniker/drømmer på sykroken ;D

PS! Masse fint du lager forresten? ;D

Skrevet

Takk! Ja, stemmer at jeg er på sykroken;)

Skrevet

Skal gi beskjed... må som sagt bare få laget meg noen produker først så butikken ikke bare består av 2-3 ting! :)

Nei, jeg har ikke blogg. Ikke har jeg peiling på hvordan man lager en egen side og ikke tror jeg at jeg hadde hatt tid til det heller. Akkurat derfor syns jeg Epla er så genialt!! :) Men jeg elsker å snike rundtom på andre sine blogger for å få inspirasjon og ideér! :)

Keep up the good work! ;)

Skrevet

Forresten... hva er egentlig Sykroken...?!

Skrevet

Forresten... hva er egentlig Sykroken...?!

Ja, Epla er genialt. Men jeg bruker en del tid på å "reklamere" da, det skal litt til at folk bare finner butikken av seg selv..

Sykroken er et syforum på nett. http://www.sykroken.net/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...