Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Linkene til de mest brukte forumene til høyre, under søkefeltet, virker ikke. Hvis jeg er inne på en tråd f.eks. på skravleforumet og vil til forsiden av anonymforum, så må jeg gå gjennom linken til forsiden for alle forum på linja over her, eller gå gjennom profilen min først.

Bare hos meg, eller hos dere andre også?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143902845-forumlinker-som-ikke-virker/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Linkene til de mest brukte forumene til høyre, under søkefeltet, virker ikke. Hvis jeg er inne på en tråd f.eks. på skravleforumet og vil til forsiden av anonymforum, så må jeg gå gjennom linken til forsiden for alle forum på linja over her, eller gå gjennom profilen min først. Bare hos meg, eller hos dere andre også?

Hos meg også. Blir satt tilbake på det innlegget jeg i utgangspunktet var inne på. Vært sånn siden i formiddag/ettermiddag, husker ikke helt. Går opp for å hente link.

Gjest Lykke Fryd ♥

Hos meg også. Var slik i går og til dels i dag også

Hvis det er de snarveiene du mener så er de ofte helt ubrukelige for meg og. Blir bare satt tilbake til der jeg var istedenfor til der jeg vil

Jepps. Slik her også. Blir bare hengende på samme siden. Må gå via "Forum"-fanen og så videre. Ikke alltid, men har vært slik ofte i går og i dag.

Gjest Lykke Fryd ♥

Annonse

Gjest sug lut

Skulle akkurat inn og slrive et innlegg om det samme.

+ at jeg sliter med at forhåndsvining av innlegg og varsler bare virker under halvparten av gangene. Som oftest kommer jeg rett inn på innleggene.

Samme opplevelse - hverken snarvei til forum eller forhåndsvisning virker innimellom.

Vi får håpe at noen er på jobb i morra og prøver å rette opp i dette. :)

Akkurat nå prøvde jeg å surfe litt rundt her inne på ulike innlegg, og noen ganger virker linkene til å trykke seg fra hovedsiden fra ett forum til et annet, og noen ganger kommer jeg inn på hovedsiden til Ris og ros-forumet når jeg trykker meg fra en tråd, men ikke alle. Det er samme problemet på BiM, men der funker det enda dårligere.

Og den der Telio-reklama er fryktelig irriterende da den ligger oppå varslene mine. Men det må da være kun en liten glipp og en smal sak å fikse på. Blir litt smårar av disse "innkjøringsfeilene".

Annonse

Samme feil hos meg også... Irriterende. Pluss at innlegget ikke vises som det skal når jeg har skrevet det ferdig og postet det. Må refreshe siden før det kommer opp. Dobbelt irriterende.

og hvorfor kommer det opp en hel haug med spørsmålstegn i nicket mitt når jeg svarer på innlegg?? Ser normalt ut på forsiden, men ikke inne på selve innlegget..

Men kjære deg, de web-ansvarlige er kanskje litt usikre på om du er så glad som du utgir deg for ;-) <3

Skulle akkurat inn og slrive et innlegg om det samme.

+ at jeg sliter med at forhåndsvining av innlegg og varsler bare virker under halvparten av gangene. Som oftest kommer jeg rett inn på innleggene.

Samme opplevelse - hverken snarvei til forum eller forhåndsvisning virker innimellom.

Nå så jeg hva dere mente med den forhåndsvisninga. Hos meg så det ut som om noen hadde lagt inn et innlegg fullt av reklame. Det var sært. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...