Mammas lykkebarn Skrevet 20. januar 2012 #1 Skrevet 20. januar 2012 Er Sofie kjedelig? Synes at det er et vakkert og tidløst navn,men det irriterer meg at "alle" bruker det som mellomnavn. Er ikke opptatt av at navn skal være så spesielle, men kjedelig hvis altfor mange heter det... Skulle ønske at det var litt mindre brukt:)
Temperance Skrevet 20. januar 2012 #2 Skrevet 20. januar 2012 Synes ikke det er kjedelig såå mye brukt er det jo ikke.. Du må tenke mest på hva du vil ha.
Håpefull38 Skrevet 20. januar 2012 #3 Skrevet 20. januar 2012 Er veldig mye brukt. Ligger ikke det på navnetoppen? Hva med Sofia?
sommertiara Skrevet 20. januar 2012 #4 Skrevet 20. januar 2012 Enig med deg, det er et vakkert og tidløst navn. Synd at det blir så mye brukt som "påhengsnavn", men jeg synes ikke det er kjedelig om det står først/alene.
inimini Skrevet 20. januar 2012 #5 Skrevet 20. januar 2012 Sofie er ikke kjedelig!! Kjempe flott navn:) Men hva med Sofia?
Castho Skrevet 21. januar 2012 #6 Skrevet 21. januar 2012 Sofie er litt kjedelig synes jeg. Liker svenske formen med Sofia bedre også fordi Sofie blir ofte brukt som mellomnavn.
*Dubsgirl* Skrevet 21. januar 2012 #7 Skrevet 21. januar 2012 Nei.. Sofie er ikke kjedelig. Syns det er et flott navn! Og jeg syns det er enda finere når det står alene, og ikke blir hengt på som et mellomnavn!
Suebird Skrevet 21. januar 2012 #8 Skrevet 21. januar 2012 Jeg synes det er kjedelig, men det synes jeg de fleste navn blir når de ligger på poppislistene over tid. Blir rett og slett oppbrukt.
Andreaa Skrevet 22. januar 2012 #9 Skrevet 22. januar 2012 Jeg synes ikke Sofie er kjedelig. Det er mer kjedelig når det er brukt i mellomnavn, som Ida Sofie. Da mister Sofie litt av glansen, men når det står alene får jo navnet skinne. Jeg synes også at Sofie med e er MYE finere enn Sofia. Sofie er mye gladere liksom. Så ja, gå for Sofie.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå